StoryEditorOCM
Splitodgovor

‘Nismo od korisnice bicikla naplatili najam, nego smo pokušali naplatiti izlazak servisera na lice mjesta‘

Piše split sd
30. listopada 2023. - 10:53

ODGOVOR NA OBJAVLJENU INFORMACIJU
 

SUSTAV JAVNIH BICIKALA d.o.o kao vlasnik aplikacije NEXTBIKE izražava žaljenje što je na portalu slobodnadalmacija.hr objavljena vijest u kojem se u naslovu teksta neistinito navodi da je, "Splićanka danima uludo plaćala najam krivog bicikla koji je bio u Zagrebu. Htjeli su mi još naplatit trošak od 100 eura".

Naime trgovačko društvo SUSTAV JAVNIH BICIKALA d.o.o. nije naplatilo od korisnice ni jedan dan najma već su isključivo pokušali naplatiti izlazak servisera na lice mjesta u iznosu od 13,27 Eura.

Također u tekstu se navodi da korisnička podrška sustava NEXTBIKE zahtjeva da se najam započinje skeniranjem QR koda, a što je neistinito budući da NEXTBIKE navedeno samo predlaže, a sve kako bi se izbjegla situacija koja se dogodila u ovom slučaju, odnosno kako bi se izbjeglo otključavanje bicikla u drugom gradu/državi. Naime skeniranjem QR koda korisnik je siguran da je uvijek učitan ispravan broj bicikla, a ako je aplikacija izbacivala napomenu X i da taj bicikl trenutno nije dostupan za najam isti bicikl neće biti dostupan niti ako se ručno upiše broj bicikla u aplikaciju. Ručnim upisom samo može doći do pogrešnog unosa broja i otključavanja bicikla u drugom gradu, a što se ovom slučaju dogodilo. O svemu navedenom je korisnica bila uredno obaviještena od strane službe za korisnike. Sustav javnih bicikala d.o.o. kao vlasnik aplikacije je odmah po zaprimanju prijave korisnice reagirao te je već 16.09.2023.g. sukladno internim procedurama prijavu proslijedio serviserima u Zagrebu koji su isti dan izašli na teren međutim bicikl zbog otključavanja od strane korisnice, nije pronađen jer ga je nepoznata osoba uzela. Budući da se isti može samo ručno odjaviti putem elektronske brave, bicikl je pronađen tek 20.09.2023.g. u 14:50 sati kada je i odjavljen od strane servisera, a ne kako je neistinito navedeno u tekstu 21.09.2023.g. Ponovno navodimo da je svemu poduzetom korisnica bila uredno obaviještena od strane službe za korisnike.

Sustav javnih bicikala d.o.o. kao vlasnik aplikacije NEXTBIKE nije naplatio od korisnice najam bicikla za navedeno razdoblje koji bi iznosio 120,00 Eura već je isključivo pokušao naplatiti iznos od 13,27 Eura za izlazak servisera sukladno Uvjetima korištenja.

Također u slučaju prijave kvara od strane korisnika putem korisničke podrške aplikacije NEXTBIKE ili u slučaju bilo kakvog saznanja za neispravan bicikl, Sustav javnih bicikala d.o.o. odmah deaktivira bicikl te isti bicikl nije moguće aktivirati o čemu se obavijesti i korisnik prilikom pokušaja aktiviranja. Upravo se ta situacija dogodila u naprijed opisanom slučaju korisnice, odnosno bicikl koji je ona pokušala aktivirati u Splitu putem QR koda je bio deaktiviran zbog prijave kvara te je korisnica, unatoč obavijesti da bicikl nije dostupan, ručnim unosom aktivirala bicikl na području grada Zagreba koji je bio ispravan."

Odvjetnik Ivan Topić iz odvjetničkog ureda Eterović, Šarac i Topić

Punomoćnik SUSTAV JAVNIH BICIKALA d.o.o.

image
Bozidar Vukicevic/Cropix/Ilustracija
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. svibanj 2024 17:26