StoryEditorOCM
SplitKORISNIČKA ‘PODRŠKA‘

Splićanka danima uludo plaćala najam krivog bicikla koji je bio u Zagrebu: Htjeli su mi još naplatiti trošak od 100 eura

Piše Lucija Vujnović
24. rujna 2023. - 07:11

Nextbike je aplikacija koja korisnicima u gradovima diljem Hrvatske nudi mogućnost najma javnih bicikli. 

U suradnji sa "Split parkingom" omogućili su građanima da koriste bicikle od točke A do točke B i tako olakšali kretanje po gradu, pomažući time i očuvanju okoliša. 

- Nijedan sustav javnih bicikli u svijetu ne pruža tako inovativnu i korisnički orijentiranu uslugu! - piše na njihovih stranicama. No, s time se ne bi složila Splićanka (podaci poznati redakciji) koja je zahvaljujući njihovoj ‘inovativnoj‘ korisničkoj podrški ostala oštećena za ne baš mali iznos. 

image
Joško Ponoš/Cropix

- Bicikl sam iznajmila 16. rujna preko aplikacije, odnosno QR koda. Pojavio mi se nekakav "x", pa sam broj bicikla ručno upisala. Bio je mrak, loše sam vidjela i valjda sam nešto krivo pritisnula ili upisala jer je ispalo da sam unajmila bicikl u Zagrebu. 

Odmah sam vidjela da se radi o nekoj grešci, pa sam nazvala korisničku podršku. Javio mi se ženski glas govoreći mi da se ništa ne brinem, sve će se riješiti te me uputila da odmah pošaljem mail s opisom problema.

To sam i napravila, opisala sam što se dogodilo i nastavila svoj put bez bicikla. Na aplikaciji mi je pisalo da najam tog bicikla u Zagrebu još uvijek ide i to par sati nakon - kaže. 

image
Paun Paunović/Cropix

Misleći kako će se brzo riješiti, iznenadila ju je spoznaja da se najam pogrešne bicikle nastavio i sutradan i preksutra... I tako je sustav aplikacije Nextbike zabilježio da je ova nesretna Splićanka koristila bicikl u Zagrebu pet dana. 

- Bicikl su serviseri zaključali tek 21. rujna u 14.50 sati. Skinuli su mi 13 eura i nešto sitno centi za najam. Opet sam ih zvala i rekla da je hitno.

Objasnili su mi da je moguće izvršiti najam bicikle isključivo preko QR koda i da sad oni, zahvaljujući meni, imaju dodatne troškove. Troškove servisiranja bicikla koji iznose oko 100 eura pokušali su naplatiti putem mog računa, no srećom, moja je banka odbila transkaciju - ljutito priča svoje iskustvo. 

Na upit su joj odgovorili 20. rujna. 

- Molimo vas da bicikle ne unajmljujete na daljinu ili ručnim upisom broja bicikla u aplikaciji. Na taj način krivim upisom možete otključati bicikl na drugoj lokaciji, a u slučaju da bicikl bude oštećen ili vandaliziran, vi snosite trošak oštećenja.

Bicikl unajmljujete isključivo skeniranjem QR koda na njemu i kada se nalazite pored bicikla, kako biste izbjegli dodatne troškove - kažu iz korisničke podrške Nextbikea. 

image
Screenshot/Čitateljica

Objasnili su da je ovaj slučaj zahtijevao reakciju njihovih servisera te da trošak ne mogu poništiti već su ga smanjili na najniži propisani iznos - 13,27 eura, a komentirali su i činjenicu da je banka odbila pokušaj naplate. 

- Plaćanje usluge je po potrošnji, pa predlažemo da pokušate spojiti istu ili neku drugu važeću karticu kako bi podmirili trošak i aktivirali račun - savjetuju joj kako bi uredno naplatili njezino nekorištenje bicikla u gradu u kojem se uopće ni ne nalazi.

image
Screenshot/Čitateljica

- Znači, pet dana zovem i molim da se nešto poduzme! Kažete da bih ja trebala podmiriti troškove! Troškove čega? Što Vaši serviseri ne obavljaju posao za koji su plaćeni?! - piše im ona te ih moli da odgovore u što kraćem roku i da se ispričaju za neugodnosti koje su joj stvorili u tih pet dana nereagiranja na očiti problem na koji je ukazivala. 

- Kao prvo, ako postoji opcija ručnog unošenja broja bicikla, od korisnika ne mogu zahtijevati da bicikle iznajmljuju samo skeniranjem koda! Kao drugo, bicikl koju sam htjela iznajmiti skeniranjem koda nije reagirao stoga sam ručno unijela broj.

Kao treće, bicikl nije pokrenut i trebao se sam zaključati, ali očito je bio pokvaren. Odmah sam zvala službu za korisnike, nakon nekoliko minuta.

Odmah sam poslala i mail, sutradan zvala na telefon i sve ove dane nebrojeno puta zvala i pitala zašto serviseri nisu ništa poduzeli. Imam popis poziva, a vi imate snimljene razgovore - ljutito prepričava. 

image
Screenshot/Čitateljica

Osim toga, osvrnula se i na neke druge nepravilnosti koje je primijetila u svom učestalom korištenju javnih bicikli. 

- Pretplata košta 20 eura i možeš se voziti koliko god želiš u vremenu od pola sata. To je stvarno jeftino, ali usluga je nikakva, ne vrijedi niti tih para. Postaje su nikakve, bicikli su oštećeni, nekima ne rade kočnice, nekima se ne vrte pedale.

Prijavila sam da je jedan bicikl u kvaru, ovaj kojem nisu radile kočnice, da bih idući dan vidjela isti taj bicikl na nekoj drugoj postaji.

To ne bi trebalo uopće stavljati u upotrebu, sist‘ će neko dite, može bit stvarno opasno. Sve bi te bicikle tribalo bacit u škovace, očajne su. Šlamperaj! - zaključila je.
 

Odgovor na ovaj tekst možete pročitati ovdje: ‘Nismo od korisnice bicikla naplatili najam, nego smo pokušali naplatiti izlazak servisera na lice mjesta‘

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. svibanj 2024 17:03