StoryEditorOCM
Panoramaprobavni problemi

Piloti na prekooceanskome letu prizemljili avion zbog bizarnog razloga: Smrad je bio nepodnošljiv, čistili su satima

Piše Vijesti sd
5. rujna 2023. - 14:43
Deltin let iz Atlante za Barcelonu pamtit će se po nesvakidašnjem smradu, zbog kojega je zrakoplov prizemljen (ilustracija)Afp

Deltin let iz Atlante za Barcelonu bio je prisiljen vratiti se u polazišnu zračnu luku nakon što je putnik dobio proljev čiji se miris proširio cijelim zrakoplovom. Let DL 194 u petak je prema planu poletio iz Georgije i stigao do zračnog prostora iznad Virginije kad su piloti odlučili prekinuti putovanje, prenose Daily Mail i Jutarnji list.

Pilot je kontroli zračnog prometa poslao kratku tekstualnu poruku: "Preusmjeri u Atlantu - proljev putnika po cijelom zrakoplovu - biološka opasnost". Situacija je bila potresna i za putnike i za posadu.

- Moj partner je bio na tom letu! Bilo je prilično loše, proljev je kapao niz prolaz, užasno je smrdjelo. Dezinfekcijsko sredstvo s mirisom vanilije koje je korišteno samo je pomiješalo vaniliju sa smradom. Kad su sletjeli, zrakoplov je temeljito očišćen i poletio je oko 2:30 ujutro, napisala je korisnica na društvenim mrežama.

Dodala je da je odmah po slijetanju Hitna pomoć iznijela bolesnog putnika iz aviona, a u dva ujutro sve je bilo čišće nego kad su se prvi put ukrcali i bez mirisa. Drugi putnik također je pohvalio operaciju čišćenja.

- Supruga i ja bili smo na tom letu. Piloti su donijeli ispravnu odluku da se okrenu. S obzirom na okolnosti, posada je obavila odličan posao kao i piloti. Tepih je zamijenjen novim te je zrakoplov temeljito očišćen, napisao je John Hurdt.

Na sreću putnika, let nije u potpunosti otkazan. Zrakoplov je sletio u Atlantu u 22:40 i nastavio svoj put prema Španjolskoj nešto više od pet sati kasnije - u 3 ujutro. Nakon leta od 8 sati i 13 minuta, zrakoplov je konačno sletio u Barcelonu s osam sati zakašnjenja.

- Timovi su radili što je brže i sigurnije moguće da bi temeljito očistili zrakoplov i prevezli naše do konačnog odredišta. Iskreno se ispričavamo klijentima zbog kašnjenja i neugodnosti, napisao je zrakoplovni prijevoznik u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. lipanj 2024 21:32