StoryEditorOCM
Svijettvrtke u problemima

Poznati proizvođač kečapa nije jedini: Više od 800 brendova mijenja ambalažu zbog smrti kraljice Elizabete II.

Piše PSD
16. rujna 2022. - 07:46

Više od 800 robnih marki, uključujući Heinz i britanski supermarket Waitrose, morat će promijeniti dizajn logotipa nakon smrti kraljice Elizabete II, donosi N1.

"Mnogi proizvodi u Velikoj Britaniji na sebi imaju kraljevski grb, koji je sada nevažeći", poručila je Udruga nositelja kraljevskih jamstava. Brend može nastaviti koristiti kraljevski grb do dvije godine ako ne dođe do značajnih promjena unutar dotične tvrtke, stoji na web stranici udruge.

Kao novi vladajući suveren, kralj Charles III. imat će ovlasti pregledati i izdati kraljevska jamstva.

Brendovi mogu koristiti kraljevski grb u svom dizajnu proizvoda ako imaju Royal Warrant of Appointment, dokument koji dopušta brendovima da koriste grb ako isporučuju robu ili usluge kraljevskoj obitelji. Prema web stranici...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 20:59