![<p>U Etnografskom muzeju otvorena izložba A la turka 2</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/26/o_27439076_1024.jpg)
Animirani film "Dubrovnik – safe vacation" dio je marketinške kampanje Grada Dubrovnika i gradske Turističke zajednice u vremenu tzv. revitalizacije postkorona-turizma.
Naručitelji 1,33 minute dugog crtića, vrijednog 100 tisuća kuna, planiraju ga plasirati na domaćem i stranim tržištima, u zrakoplovima i na kruzerima koji bi (valjda) trebali uplovljavati tijekom 2020. u Dubrovnik. Grad i TZ su se odlučili na iskorak od uobičajenog reklamiranja, i prekrasne dubrovačke vizure, umjesto živom, prikazati onom nacrtanom slikom. Dok je nekima to dobra ideja, drugi ga nazivaju uratkom za najmlađe.
Crtić u kojem glavni glumac, vitez Orlando, gledateljima priča o začecima karantene u Lazaretima 1377. godine, načinu borbe protiv epidemija, usput predstavlja ljepote i ponudu...