Prije nego što će se 24. srpnja 2009. uputiti za Split, kad će se na pružnom predjelu Rudine dogoditi željeznička nesreća u kojoj će šestero putnika poginuti, a 55 biti teško ozlijeđeno, nagibni vlak HŽ-a je kasnio, a na željezničkoj postaji u Kninu zadržao se znatno dulje nego što je bilo predviđeno voznim redom.
Prema voznom redu na dan tragedije, HŽ-ov nagibni vlak “Regio Swinger ICE VT 612”, njemačkog proizvođača “Bombardier Transportationa”, u Knin je trebao doći u 10.57, te nastaviti dalje za Drniš u 10.58. Planirano je stajanje kompozicije od samo jedne minute.
Taj su nam raspored vožnje dali iz Uprave HŽ-a, gdje tvrde da kašnjenja na dan nesreće nije bilo.
Prema voznom redu na dan tragedije, HŽ-ov nagibni vlak “Regio Swinger ICE VT 612”, njemačkog proizvođača “Bombardier Transportationa”, u Knin je trebao doći u 10.57, te nastaviti dalje za Drniš u 10.58. Planirano je stajanje kompozicije od samo jedne minute.
Taj su nam raspored vožnje dali iz Uprave HŽ-a, gdje tvrde da kašnjenja na dan nesreće nije bilo.