StoryEditorOCM
BiznisRecept za uspjeh

Trgovački lanac prije nekoliko godina bio je na koljenima, a onda je uložio u zaposlenike i otada mu rastu prodaja i prihodi

Piše Davor Krile
20. listopada 2016. - 01:34
wall.JPG

"New York Times" donosi priču o prilično znakovitom dizanju iz pepela globalnog trgovačkog lanca Walmart, američkog subrata našeg Konzuma. Prije nekoliko godina ovaj prihodovno najveći svjetski trgovac našao se na koljenima, s drastičnim padom prometa i pripadajućega profita.

Kupci su od šopingiranja u njegovim prodavaonicama bježali glavom bez obzira zbog prljavih toaleta, praznih polica, beskrajnih redova i nemogućnosti da dozoveš bilo koga od osoblja u pomoć. Samo 16 posto prodajnih mjesta ostvarivalo je ciljeve kompanije prema ocjenama korisnika usluga. Zbog nagomilanih problema, Walmart je svojedobno bio obznanio zatvaranje 269 prodavaonica širom svijeta. U tom procesu posao je izgubilo oko 10.000 zaposlenih u Sjedinjenim Američkim Državama i više od 16.000 izvan...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 12:03