StoryEditorOCM
Biznisneugodno iznenađenje

Poznati modni brend tone sve dublje, a potez kojim će se pokušati spasiti bacit će fashionistice na koljena

Piše Lea Balenović
31. siječnja 2019. - 22:04

Kako bi spasio brend koji tone iz dana u dan, H&M je odlučio stati na kraj svojim superniskim cijenama, piše Business Insider.

Predsjednik Uprave nekadašnjeg kralja brze mode Karl Johan Persson objavio je da H&M više neće imati velike rasprodaje po kojem je trenutno poznat. Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta proizvoda tvrtke kojih se nikako ne može riješiti.

No upravo zbog toga kompanija je prošle godine objavila da će cijene H&M-ovih proizvoda biti niže nego inače pa ova vijest stiže kao veliko iznenađenje za javnost.

- Slaba prodaja u četvrtom tromjesečju, djelomično uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018. - rekao je Persson u priopćenju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 09:45