StoryEditor
BiznisVlatko Dujanić

Operativni direktor ‘Usluge kupcima i maloprodaje‘ u Ini: Naši radnici bili su predani i odgovorni u krizi. Pokazali smo iznimnu odgovornost

Piše Jakov Žarko
14. svibnja 2020. - 11:41
Mislimo na sutra
Vlatko Dujanić, direktor sektora 'Usluga kupcima i maloprodaja' u IniDanijel Berković/PIXSELL

Nakon što su na svim maloprodajnim mjestima Ine diljem Hrvatske profesionalno i u skladu s mjerama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske odradili više od dva mjeseca, uz poštovanje strogih mjera borbe protiv širenja koronavirusa, kupcima su nakon trećeg vala popuštanja mjera dostupne i prijašnje usluge.

Kako bismo iz prve ruke doznali o čemu se zapravo radi i na koji je način Ina prilagodila svoje poslovanje za vrijeme pandemije, razgovarali smo s Vlatkom Dujanićem, operativnim direktorom “Usluge kupcima i maloprodaje".

Kako su se Inina maloprodajna mjesta prilagodila u pandemiji koronavirusa i koliko je ona utjecala na poslovanje?

- Od početka pandemijske krize znali smo s čime ne želimo raditi kompromise, a to je zaštita zdravlja naših radnika, kupaca i partnera koja nam je uvijek na prvome mjestu. Pokazali smo iznimnu odgovornost kao kompanija i odmah smo uveli sve preporučene preventivne mjere na svojim lokacijama. Za radnike su osigurane rukavice, maske i dezinfekcijska sredstva. U kratkom roku su postavljene pregradne stijenke na naplatnim mjestima, a ograničen je i maksimalan broj kupaca koji istovremeno mogu biti u prodajnom prostoru. Moram istaknuti predanost i odgovornost naših radnika. Učestalo su se provjetravali prodajni prostori, dezinficirale radne površine i mlaznice za gorivo. Zajedno smo učinili ono što je bilo potrebno – pohvale svima! Naš trud prepoznali su i kupci i zato hvala svima koji su nam dali povjerenje u ovoj izazovnoj situaciji. Slijedom popuštanja mjera, svi naši “Fresh Corneri” su otvoreni i kupci ponovno mogu uživati u kavi i ostaloj gastronomskoj ponudi, uz najviše standarde čistoće i higijene. Mi ćemo se na svi našim lokacijama nastaviti pridržavati svih aktualnih uputa i preventivnih mjera Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske kao i do sada.

Digitalna rješenja

Jeste li nagradili zaposlenike koji rade na maloprodajnim mjestima za vrijeme pandemije?

- Ekonomska kriza koju je uzrokovao zastoj zbog pandemije koronavirusa snažno pogađa svjetsku naftnu industriju jer su cijene nafte na tržištu iznimno niske, a došlo je i do oštrog pada potražnje za derivatima. Unatoč tome, Ina je zahvalna svim svojim radnicima koji su tijekom ove izvanredne situacije na radnim mjestima u kontinuitetu izloženi povećanom riziku od zaraze.
Njih više od 4000, unutar cijele Ina Grupe, pa tako i na maloprodajnim mjestima, jednokratno je nagrađeno u iznosu do 1000 kuna neto. Također, za Uskrs je isplaćen dar u naravi u iznosu od 600 kuna, a sukladno prijašnjem planu isplatit će im se i bonus prema ostvarenom radnom učinku.

Kupci primjećuju kako su na Ininim benzinskim postajama, osim derivata, sve zastupljeniji i drugi proizvodi. Imate li u planu dodatno širiti asortiman proizvoda i usluga?

- Naš je cilj biti prvi izbor kupaca u pokretu. To znači odmak od onog klasičnog shvaćanja benzinske postaje kakav je u javnosti još uvijek prisutan i preobrazba u maloprodajno mjesto. Želimo omogućiti obavljanje kupnje na jednome mjestu – brzo i jednostavno. Zato uz naš primarni proizvod, a to su motorna goriva, kontinuirano unaprjeđujemo i kvalitetu ponude robe široke potrošnje te naših usluga.

Uz to, razvijamo naš gastronomski dio ponude u okviru “Fresh Cornera”, postavljamo autopraonice i omogućujemo brojne druge usluge poput transfera novca i sl. Unatoč izazovnoj situaciji, nismo prestali osluškivati potrebe naših kupaca.

Ponuda osnovnih higijenskih potrepština proširena je novim proizvodom “Ina Maziva” – dezinficijensom za površine “Ina Dezinolom”. Na većini Ininih maloprodajnih lokacija u većim gradovima uveli smo i osnovne prehrambene namirnice, a uočavamo i da je više nego ikad prije naglašena važnost korištenja digitalnih rješenja.

Tako smo među prvima u Hrvatskoj na našim maloprodajnim mjestima podignuli limit za beskontaktno plaćanje karticama sa 100 na 250 kuna.

Da bismo dodatno smanjili kontakt i zadržavanje unutar prodajnog prostora, uskoro ćemo kupcima omogućiti i plaćanje iz automobila preko aplikacije te dostavu naših proizvoda na kućne adrese. Također, proširit ćemo asortiman novom linijom dezinfekcijskih proizvoda, a u ponudi će uskoro biti i zaštitne maske.

Ina je pokazala i humani karakter u ovoj situaciji. Kakav je bio odaziv na vašu akciju “Besplatna kava za naše heroje”?

- Kroz ovu akciju željeli smo zahvaliti našim zdravstvenim djelatnicima, vatrogascima i policiji na predanosti koju pokazuju u svom radu. Podijeljeno je više od 72.000 besplatnih kava i nadamo se da smo im time barem malo uljepšali teške dane. Ovo je samo mali znak pažnje iz Ine koja je kroz svoje donacijske aktivnosti zdravstvenim institucijama u Zagrebu, Rijeci, Puli i Sisku te u akciji “Zajedno za Zagreb“, udrugama i školama, u vrijednosti većoj od 1,5 milijuna kuna, zaista pokazala da briga o onima kojima je pomoć potrebna pokreće našu kompaniju!

Fresh Corner

Je li Ina nastavila s modernizacijom svojih maloprodajnih mjesta i imate li u planu otvaranje novih?

- Ina se može pohvaliti najvećom moderniziranom maloprodajnom mrežom u Hrvatskoj i kontinuirano ulaže u daljnje unaprjeđenje. Cilj nam je zadržati vodeću tržišnu poziciju na našim glavnim tržištima u Hrvatskoj i BiH te je ojačati na novim tržištima, kao što smo to lani učinili u Crnoj Gori. Neprestano unaprjeđujemo naše lokacije i krojimo usluge i ponude prema potrebama kupaca, čak i u okolnostima pandemije. Tako je nedavno obnovljeno i pušteno u rad maloprodajno mjesto Heinzelova u Zagrebu, koje sada ima i “Fresh Corner” s pripadajućom terasom. Inina maloprodajna mreža nedavno je proširena i novim, modernim lokacijama u Zagrebu i Pločama. Uskoro otvaramo i novo maloprodajno mjesto u okolici Rijeke. Na našem maloprodajnom mjestu Vukova Gorica postavljena je ultrabrza punionica za vozače električnih vozila koja napuni bateriju u petnaestak minuta. Ovu lokaciju trenutačno moderniziramo i zadovoljstvo mi je najaviti da će tamo biti prvi McDonald’s na autocesti u Hrvatskoj.

Završetak radova očekuje se u lipnju, a uz “Fresh Corner”, suvenirnicu i ostali sadržaj Vukova Gorica postat će nezaobilazno odredište za sve na putu prema moru.

Također, naše kupce u Splitu veselit će informacija da do kraja svibnja planiramo završiti modernizaciju maloprodajnog mjesta Split-Pojišan. Omiljena benzinska postaja Splićana dobiva novi ugodan ambijent za odmor i osvježenje uz bogatu gastronomsku ponudu u “Fresh Corneru”, a imat će i vrhunski prostor za kupnju kvalitetnih goriva i ostale robe široke potrošnje.

Planirate li nova zapošljavanja u maloprodajnoj mreži?

- Naša maloprodajna mreža zajedno s lokacijama kojima upravljaju naši partneri broji više od 3000 radnika. Zapošljavamo u skladu s potrebama te prateći situaciju na tržištu. Ina se profilirala kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca i redovito smo u samom vrhu u Hrvatskoj. To želimo i ostati jer naši ljudi su naša snaga.

#MISLIMO NA SUTRA

Izdvojeno

06. srpanj 2020 08:06