StoryEditorOCM
Biznisu doba krize prvo su smanjeni budžeti za oglašavanje

OPASNA ŠTEDNJA Kune bježe ako se ne ulaže u marketing

Piše PSD.
3. veljače 2010. - 11:47

Tim ulaganjem povećava se prednost nad konkurencijom, o tome bi uprave tvrtke morale voditi računa, poručuje Slaven Fischer iz HURA-e

Prema procjeni Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA), 2009. godina donijela je pad oglašavanja između 20 i 25 posto u odnosu na godinu prije, dok za 2010. očekuju održanje medijskog budžeta na razini 2009. godine, odnosno oko 1,65 milijardi kuna neto investicija.

Naime, tijekom 2008. godine neto vrijednost iznosila je 2,43 milijarde kuna, od čega 900 milijuna, odnosno 47 posto za televiziju, 700 milijuna ili 34 posto prema tisku, dok se na egzaktnoj statistici između medija još uvijek radi - kaže Slaven Fischer, predsjednik uprave HURA-e, dodavši i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 00:11