StoryEditorOCM
Biznisput do boljih rezultata

Kako potaknuti rast svoje turističke destinacije? Donosimo osam savjeta za efikasnije oglašavanje

Piše Mirta Rebrina
31. ožujka 2022. - 18:10

1. Razumi svoje poslovanje i prepoznaj svoje snage i prednosti

Prvi korak svake dobre oglašivačke strategije je razumijevanje onoga što nudimo. Kakva je naša usluga, što sve obuhvaća, koje su naše dobre strane, a koje loše, što je posebno u tome što nudimo te koje prednosti imamo u odnosu na druge lokacije u blizini. Kad prepoznamo svoje prednosti, ali i nedostatke, moći ćemo lakše donijeti odluku što je to što kroz oglašavanje želimo komunicirati svojim potencijalnim korisnicima te na koji način to želimo prezentirati.
 

2. Razumi svoje korisnike

Zlatno pravilo u životu, pa tako i oglašavanju, je: "Ne možeš se svidjeti svima pa nemoj ni pokušavati!“

Upravo zbog toga je drugi korak prepoznavanje kakvim bi se korisnicima moglo svidjeti sve ono o našoj lokaciji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 15:20