- Poznanica mi je poslala link u kojem se spominjao poznati trgovački lanac u kojem svi rado kupujemo. U naslovu je pisalo "DM 50th Anniversary Loyalty Campaign", pa sam automatski otvorila link i dobila poruku kako imam priliku osvojiti poklon. Tada mi još ništa nije bilo čudno jer je navedena tvrtka voli darivati svoje kupce - kaže nam čitateljica i nastavlja kako je morala odgovoriti na četiri prelagana pitanja. Prvo je bilo je li znala da DM ima godišnjicu, zatim koliko ona ima godina, što misli o DM-u...
StoryEditorOCM
Spliti onda joj je sinulo
Splićanka umalo nasjela na lažnu nagradu igru DM-a: Posumnjala sam kad sam u tren osvojila 4000 kuna!
25. listopada 2023. - 20:03
Lažna nagradna igra proširila se preko WhatsAppaScreenshot
- Krajičkom oka sam "uhvatila" recenzije osoba koje su tvrdile da su zaista dobile poklon na kućnu adresu. Pritiskom na ekran pogađala sam dobitne kutije i iz drugog pokušaja sam osvojila 4000 kuna. Trebala sam samo poslati link na...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?