StoryEditorOCM
SplitSKUPA LEKCIJA

Splićanka se ozarila kad je online ‘ubola‘ dva para ‘reba na sniženju‘ poznatog branda: ‘Sve je bilo super, ali narudžba nikako nije stizala‘. Kasno je shvatila da je prevarena...

Piše Tanja Giovanelli
17. kolovoza 2022. - 07:58

U sferi šopinga rijetka se zadovoljstva mogu mjeriti s onime kada kakav dobar komad robe pronađemo na još boljem popustu.

Osjećaj je to kao smo nadmudrili sustav i izvukli deblji kraj, pa užitak šepurenja u novom ruhu nadograđujemo zasluženom samodopadnošću što nas trgovac, eto, nije "oderao" kao ostale koji su platili punu cijenu.

Ali ima biti da su ovu Ahilovu petu kupaca koji su, pogotovo u aktualnim tržišnim okolnostima, primorani na štednju nanjušili prevaranti čije se zadovoljstvo, pak gradi na nešto drugačijim osjećajima, ili bolje kazati na njihovom pomanjkanju.

Naime, svega nekoliko tjedana otkako smo pisali o iskustvu Splićanki kojima su po "povoljnoj" cijeni pod originalne prodali lažne Furla torbice, našoj se redakciji javila naša sugrađanka koja je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 21:10