StoryEditorOCM
Split‘tuđi čovik‘

Hajduk osvojio duplu krunu u Rovinju, a iza jedne titule stoji Splićanin Nikola: ‘Tuđi čovik ne zna za Špacinu pirju‘

Piše Marin Prvan
26. travnja 2023. - 10:19

Na festivalu Dani komunikacije, koji se prošlog vikenda održao u Rovinju, marketinška kampanja "Tuđi čovik" najpoznatije domaće  oglašivačke agencije Bruketa&Žinic&Grey osvojila je zlato u kategoriji IdejaX. Radi se o setu reklama za Karlovačko, napravljenih u suradnji s Hajdukom, a koje se referiraju na neke od najupečatljivijih hajdučkih trenutaka u novijoj povijesti.

U tim reklamama, tuđi čovik ne zna za "Špacinu pirju", "tunel Krpana Zebini" niti "Ronalda iz Turčinovića".

"Tuđi čovik ne zna kako je imati najbolju hrvatsku kampanju u kategoriji alkoholnih pića", pohvalili su se iz marketinške kompanije, priloživši prigodni video.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već dugi niz godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 18:05