StoryEditorOCM
ObalaPANDEMIJA NEPLAĆANJA

Vodeća dalmatinska hotelijerska kuća ‘zaboravila‘ vratiti veliki predujam Šveđanima kojima su otkazali smještaj, jer je novac - potrošila! Skandinavci očekuju ‘masnu‘ odštetu

10. veljače 2022. - 07:20
'Ilirija' se u odgovoru na tužbu branila tvrdnjom da pandemija do danas nije službeno prekinutaVladimir Ivanov/Cropix

Tvrtka "Ilirija" iz Biograda na Moru mora vratiti predujam turističkoj agenciji iz Švedske čiji su gosti zbog proglašenja pandemije koronavirusa morali otkazati rezervacije u hotelima "Ilirija" i "Kornat" od 19. do 26. travnja 2020. godine.

Iako je hotelska kompanija u postupku odbila vratiti novac navodeći kako pandemija još traje, te je avansnu uplatu iz Skandinavije u međuvremenu potrošila na plaće radnika, Tina Grgas, sutkinja Trgovačkog suda u Zadru, presudila je da švedskoj agenciji ipak moraju vratiti 6870,36 eura, što u protuvrijednosti prema aktualnom tečaju iznosi gotovo 52 tisuće kuna.

Prema stajalištu suda dogodio se, naime, sporazumni raskid ugovora, kada je inozemna agencija 17. ožujka 2020. zbog izbijanja pandemije zatražila od "Ilirije" otkazivanje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 00:53