StoryEditorOCM
Promo arhivGodinu i pol zajedno

Cammeov splitski 'đir': U 2020. nova zapošljavanja i širenje

Piše Promo
24. prosinca 2019. - 07:00

'Prijevoz treba biti dostupan kao voda', već 13 godina je nit vodilja poslovanja Taxi Cammea. Od kada su krenuli u Rijeci sada već davne 2006. godine, tržište taksi usluga promijenili su do neprepoznatljivosti, i to u pozitivnom smislu. Taksi usluga upravo je zahvaljujući Cammeu postala dostupnija, povoljnija i kvalitetnija i što je iznimno bitno, najsigurnija. Tisuće putnika diljem Hrvatske, ali i regije, vožnju taksijem uvrstili su u svoju dnevnu rutinu.

- Mi smo doslovno počeli od nule. Nismo kopirali nikoga niti ničiji model poslovanja, a s druge strane, unijeli smo pregršt novosti u branšu koja je do tada bila prilično marginalizirana - prisjeća se početaka Vladimir Minovski, vlasnik i generalni direktor Taxi Cammea koji je danas, s preko 1400 zaposlenih i 900 vozila prisutan u 4 države te gotovo 40 gradova, što ga čini vodećim i najvećim regionalnim taksi prijevoznikom.
 

U Cammeu se od samih početaka vode idejom da su tvrtka od ljudi za ljude. To znači da jednako brinu za zaposlenike koje smatraju i velikom Cammeo obitelji, ali i za putnike kojima pak uvijek nastoje pružiti najbolju uslugu. Na splitskim ulicama Cammeova vozila prisutna su godinu i pol, a stanovnici ovog dalmatinskog bisera itekako su prepoznali sve njegove prednosti.

- Upravo su ti ljudi naš najveći adut i pokretač, a kada tome pridodate uniformiranost, prepoznatljivost i najpovoljnije cijene koje ne variraju, uslugu na visokoj razini te sada već, tradiciju, putnici to itekako znaju prepoznati i nagraditi. Ovim putem želio bih našim dragim Splićankama i Splićanima zahvaliti na vjernosti te im ujedno poželjeti sve najbolje za blagdane - dodaje Minovski.

Vodeći regionalni taksi prijevoznik na splitskim je ulicama prisutan s 50 vozila i 80 vozača, s time da se te brojke za vrijeme sezone povećavaju. Za Cammeovce sezona traje cijelu godinu, a onaj 'službeni' ljetni dio samo je dodatak cijeloj priči jer tada osim stanovnika grada pod Marjanom voze i njihove brojne goste. Također, dodaju kako im je fokus prilikom zapošljavanja na domaćem stanovništvu.

- Iako živimo u vremenu u kojem u prvi plan dolazi uglavnom ono negativno, smatramo da u Hrvatskoj ima mnogo više od toga. Ako smo uspjeli zadržati jednu mladu obitelj da ostane ovdje, napravili smo veliku stvar. U skladu s time, planiramo širenje u svaki veći grad u Dalmaciji te zapošljavanje novih vozača - pojašnjava vlasnik Cammea.      

Cammeo, kao odgovoran poslodavac, iz dana u dan trudi se osigurati što bolje radne uvjete i što veća materijalna i ostala prava za djelatnike pa tako njihovi vozači imaju najvišu plaću u branši, a kroz programe sustavnog nagrađivanja trude se da je rad u Cammeu zadovoljstvo i izazov.

Sukladno tome, osmislili su novi model koji zamjenjuje franšizni pa tako vozačima žele ponuditi da postanu njihovi partneri u punom smislu te riječi. Cammeo Partner, između ostalog, uključuje najnižu proviziju od svega 10% te zaradu od 10.000 kuna mjesečno na više, a u isti prelaze kako Cammeovi postojeći vozači, tako i novi kolege.

Uz sve navedeno, Cammeo partneri imaju 24 – satnu logističku te podršku nagrađivanog call centra, a na raspolaganju im je i napredna analitika te “know how” koji omogućava minimalan trošak uz maksimalan prihod. Osim toga, tu je i transparentan sustav dodjele vožnji.

Sigurnost partnera u Cammeu je među apsolutnim prioritetima, a u tome u prilog govori i činjenica da u njihovom voznom parku nisu vozila starija od dvije godine. Isto tako, zainteresiranima daju i mogućnost da na jedan dan potpuno besplatno isprobaju kako je biti Cammeov Partner.

Važno je napomenuti i da je broj licenci ograničen, a sve zainteresirane pozivaju da im se jave pozivom na broj 0800 0001 ili e-mailom na partner@cammeo.hr.

Iz Cammea poručuju kako im je plan umrežiti Hrvatsku te kao inovator u mobilnosti biti uvijek korak ispred. Tako im je prije nekoliko mjeseci izašao kompletno novi sustav od klijenta preko call centra do vozača kao bi svima u tom lancu olakšali rad.

Isto tako, treba naglasiti da, za razliku od ostalih, u njihovom partnerskom modelu nema rizika za partnere i vozače, jer sav rizik snosi Cammeo.

Osim Cammeo Partnera, godinu na izmaku vodećeg regionalnog taksi prijevoznika obilježio je, osim navedene aplikacije za iOS i Android, i početak elektrifikacije. Taku su nedavno u Ljubljani predstavili automobile iz svoje nove i potpuno električne flote. Riječ je o vozilima Hyundai Kona koja označuju početak elektrifikacije Cammea.

- Ovo je vaša i naša budućnost. Elektrifikacija nije samo plan ili želja, ona je već počela. Za početak u Sloveniji, a uskoro i u Hrvatskoj te ostalim državama u kojima poslujemo. Želimo postati prvi taksi prijevoznik kako u regiji, tako i u ovom dijelu Europe, koji će u potpunosti voziti na struju, a vjerujem kako ćemo zajedničkim snagama ovaj plan i ostvariti – rekao je Minovski te dodao kako je jedan od bitnih faktora za prelazak na struju onaj ekološki.

– Svjesni smo i važnosti očuvanja okoliša, a upravo u tom smjeru ide i naš plan elektrifikacije. Želja nam je voziti ‘zeleno’ za zelenu budućnost naše djece – dodao je. Što se tiče pak planova za 2020., Cammeovci znaju što žele.

- Godišnje prevezemo preko 10 milijuna zadovoljnih putnika, a te brojke u 2020. planiramo povećati. Čekaju nas velike stvari, između ostalog, ogdolazak u nove gradove, ali i države, kako u regiji tako i u EU. Tu je i nastavak elektirfikacije, proširenje Partner modela te još mnogo toga - zaključio je Vladimir Minovski, a sudeći prema navedenom, 2020. u Cammeo svijetu bit će sve, samo ne monotona.


Cammeo je prisutan u 4 države i gotovo 40 gradova te zapošljava preko 1400 ljudi i prometuje s preko 900 vozila


Cammeo nudi mogućnost zarade od 10 000 kuna na više te najnižu proviziju od svega 10%. Svi zainteresirani budući Cammeo Partneri mogu se prijaviti pozivom na broj 0800 0001 ili e- mailom na partner@cammeo.hr


Cammeo možete naručiti pozivom na broj 021 313 313 ili putem Cammeo aplikacije za iOS i Android

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. studeni 2024 17:38