StoryEditorOCM
ŽivotVRSTA OVISNOSTI

Zašto je i dalje hit u plastičnoj šalici i boci piti vodu i lošu kavu? Plastika nas je opila, a marketing ‘zakucao‘

Piše Olgica Grizelj-Ivić
7. veljače 2024. - 10:05
Hodamo i mi našim ulicama s plastičnim šalicama, nismo u filmu s Pradom, ali jesmo u filmu s plastičnim šalicama...Profimedia

Mnogi se sjećaju kako je Anne Hathaway u filmu "Vrag nosi Pradu" zaposlivši se u elitnom modnom magazinu svako jutro sva šeprtljava i užurbama prije posla trčala u Starbucks po kave za van, pa je na podlošku trčala preko ceste s barem četiri plastične šalice za šeficu, pa i za ovu i onu nadređenu kolegicu.

Film je snimljen 2006., skoro prije dvadeset godina, onda kad su nam zapadnjaci olako prodavali taj đir i stil života o kakvom smo rado sanjali. Ta užurbanost, elitne tvrtke, elitne ulice, elitna odjeća, elitne prodavaonice kave... sve nam je prije dvadesetak godina izgledalo "kul", toliko da se taj đir kave za van, srećom puno kasnije uhvatio i za naše navike. Iako u Hrvatskoj nemamo razvikani američki kaveni brend, imamo mogućnosti i mi malo glumiti Amerikance...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 08:57