StoryEditorOCM
ŽivotSTANJE NA TRŽIŠTU

Fenomen 'Lego': sretni što zarađuju manje

9. rujna 2016. - 22:07
shutterstock_164792168

Polugodišnji pad profita nije vijest koja bi obradovala vodeće ljude goleme većine tvrtki, no to nije slučaj s "Legom".

U danskoj su tvrtki, moglo bi se reći, s olakšanjem dočekali podatak o padu profita od blizu dva posto, na 524 milijuna dolara, u prvih šest mjeseci ove godine.

Razlog leži u činjenici da su u ovom proizvođaču popularnih igračaka upravo to i željeli kako bi dobili na vremenu da povećaju proizvodne kapacitete i tako odgovore rastućim zahtjevima sjevernoameričkog tržišta.

Rast prodaje

Grupacija "Lego" postala je najprofitabilniji svjetski proizvođač igračaka nadmašivši "Mattel", proizvođača lutaka Barbie, s 2,35 milijardi dolara prometa, prema "Mattelovih" 1,83 milijarde dolara.

"Lego" je povećavao prodaju u prosjeku za više od 15 posto godišnje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 08:40