stdClass Object ( [id] => 452195 [title] => Crossover za kojim će se dizati prašina [alias] => crossover-za-kojim-ce-se-dizati-prasina [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Kompaktni crossover Toyota C-HR jedan je od rijetkih automobila prilikom čije izrade su dizajneri ostali vjerni konceptu prikazanom 2015. u Frankfurtu i godinu dana ranije u Parizu, sadržavši osnovne elemente konceptnog modela.

Naime, dužinom od 4360 mm, širinom od 1795 mm i visinom od 1555 mm u hibridnoj verziji, te međuosovinskim razmakom od 2640 mm, C-HR je identičan konceptu predstavljenom prije dvije godine u Parizu.

Novi C-HR ili Coupe High-Rider hrabar je potez japanskih dizajnera koji su se odlučili na gotovo pa svemirski izgled vozila čiji dizajn je usmjeren prema budućnosti. Napravljen na Toyotinoj novoj globalnoj arhitekturi (TNGA), Toyotin crossover krase tri ključna elementa: dizajn, pogon i dinamika.

Na međunarodnoj prezentaciji održanoj u Madridu i njegovoj okolici, prvi put vozili smo novi crossover u kojem je akcent bačen na hibridni pogon, a istodobno do izražaja dolazi veza između unutarnjeg i vanjskog dizajna.

Novi C-HR donosi potpuno različit stil kod crossovera, kombinirajući gornji dio izgleda u coupeovskom stilu s izdignutim donjim dijelom SUV-a, premda nam se čini da je Toyota u ovom slučaju ciljala na Nissanov Juke po pitanju dizajna koji je oduševio futurističkim izgledom još ranije, a dimenzijama na Qashqai.

S lukovima iznad kotača koji su posebno naglašeni, čime se ističe snaga i čvrstoća crossovera, modularna struktura ovog crossovera kombinira snažan donji dio vozila s povećanom odignutošću od tla s kabinom koja ima coupeovski profil.

Stil nalik coupeu dodatno je naglašen kvakama na stražnjim vratima koje su skrivene i integrirane u stražnji stup vozila. Osim toga, padajuća linija krova završava malim spojlerom koji dodatno ističe dinamičnost vozila. Zadnji dio zauzimaju peta vrata koja omogućavaju lak prilaz prtljažniku kapaciteta 377 litara dovoljno velikom za pet kufera.

Međutim, što se tiče prostora u unutrašnjosti točno je vidljivo kako su dizajneri ispoštovali zahjteve coupeovske verzije tako da je na stražnjim sjedalima pomalo tijesno, pa čak i klaustrofobično. Jednostavno, račun za dizajnerski eksperiment platila je kabina, na čijoj stražnjoj klupi teško da će se naći dovoljno mjesta za troje putnika.

Toyota je opremljena i brojnim dodacima, od sigurnosne opreme pa do najsitnijih detalja u kokpitu. Tako je unaprijeđeni paket aktivne sigurnosti, Toyotin Safety Sense standardna oprema u svim izvedbama.

Ovaj sustav sadrži Pre-Collision System (sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara) uz PSC s Pedestrian Detection (sustav prepoznavanja pješaka), Adaptiv Cruise Control (adaptivni tempomat), Lane Departure Alert sa zakretanjem upravljača (sistem upozorenja prilikom nenamjernog napuštanja prometnog traka), Automatic High Beam (sistem automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala) i Road Sign Assist.

Za vrh ponude predviđeni su pogodnosti poput grijanih sjedala, zatamnjenih stakala, ulazak u vozilo bez otključavanja, kao i Toyotin revolucionarni sustav S-IPA (Simple Intelligent Park Assist), 18-colni naplatci, kao i dvobojna karoserija.

Toyotin crossover opremljen je suvremenim motorima pri čemu vrh ponude čini hibridna verzija, jedina takva u segmentu. S hibridnim pogonom koji čine 1.8-litreni benzinac i elektromotor snage 53 kW, čija je ukupna izlazna snaga 122 KS ima emisiju CO2 od samo 82 g/km, što je rekord u ovom segmentu, uz prosječnu potrošnju od 3,5 l/100 km.

Krasi ga okretni moment od 142 Nm pri 3600 „điri“, a s ovim hibridnim pogonom novi C-HR ubrzava od 0 do 100 km/h za 11,0 sekundi, te postiže najveću brzinu od 170 km/h. Osim što je novi hibridni pogon lakši i učinkovitiji od prethodnog, nudi puno bolje performanse. Izmjene na motoru daju rezultat toplinske učinkovitosti od 40 posto što je još jedan rekord za benzinske motore. Elementi hibridnog sistema su manji i lakši, a njihov položaj izmijenjen radi što optimalnijeg rasporeda s ciljem postizanja što nižeg težišta.

C-HR u ponudi ima i novi 1.2-litreni turbobenzinski motor koji je predstavljen u novom Aurisu. Uz 116 KS i okretni moment od 185 Nm između 1500 i 4200 „điri“, ovaj motor emitira 125 g/km CO2 uz prosječnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Spomenuti agregat može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili CVT kontinuiranim varijabilnim mjenjačem. Uz CVT mjenjač nude se dvije izvedbe pogona, samo na prednje ili na sve kotače. U ponudi će biti i 2.0-litreni benzinac sa 148 „konja“, ali samo za određene zemlje među kojima nije Hrvatska.

Prema informacijama dobivenim u Madridu Toyota u prvi plan istura hibridni pogon, te računa da bi u dogledno vrijeme na tržištu bilo 75 posto modela C-HR upravo s hibridom, dok bi ostatak išao na turbobenzinski motor pri čemu dizelski agregat uopće nije u planu. Početna cijena za C-HR s osnovnim paketom bit će 163.900 kuna, dok će se za hibridni pogon trebati izdvojiti 194.900 kuna.

Testne vožnje

Na testnim vožnjama isprobali smo hibridnu varijantu Toyotina C-HR pri čemu smo na ruti dugačkoj 120 kilometara imali različite dionice, od autoceste, običnih cesta pa do gradskih prometnica gdje smo se kroz gužvu velegrada morali probijati.

Zabilježili smo potrošnju koja se kretala između 3,6 i 3,9 l/100 km tako da smo bili vrlo blizu tvornički deklarirane potrošnje od 3,5 l/100 km što nije baš uobičajeno i zbog toga smo bili vrlo zadovoljni. S obzirom na to da je hibrid uvijek u kombinaciji s automatskim CVT mjenjačem, prilikom ubrzanja čuje se karakterističan zvuk brujanja motora. Naravno, s 1.2-litrenim turbobenzincem potrošnja je bila daleko veća, ali u prosjeku oko 6,5 l/100 km.

Cijena hibrida od 194.900 kuna

Toyotin kompaktni crossover s hibridnim pogonom, CVT mjenjačem, pogonom na prednje kotače i ulaznim paketom opreme C-Enter košta 194.900 kuna. S boljim paketima opreme C-ULT i C-HIC cijena hibrida je 218.532 odnosno 219.352 kune.

Osnovna inačica turbobenzinca s prednjim pogonom i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem košta 163.900 kuna do 203.688 kuna koliko treba izdvojiti za najbogatiji paket opreme C-HIC. C-HR s istim turbobenzincem, ali i pogonom 4x4 i automatskim mjenjačem košta između 219.000 i 244.938 kuna.

Vozne karakteristike

S niskim težištem i multilink stražnjim ovjesom nova platforma TNGA je bila idealna polazna točka koja je omogućila da svi kasniji dodaci na karoseriji mogu biti dizajnirani da pružaju prirodni odziv na vozačeve reakcije i poteze. Upravljanje je konstruirano tako da bude linearno sa što manje zakretanja upravljača.

Smanjeno ljuljane karoserije, što je inače mana visokih vozila, odrazilo se i na veću udobnost. Čak i na europskim cestama, koje često nisu u najboljem stanju, ovaj crossover se ponaša predvidivo i precizno, što pridonosi samopouzadnju vozača i uživanju u vožnji.       

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => TOYOTA C-HR [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2016-11-29 15:12:02 [created_by] => 3231 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2016-11-30 07:42:17 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2016-11-29 15:18:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 4651 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"is_import_from_dnn":true,"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/06.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/08.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/1_01.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/1_02.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/1_03.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/1_04.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/1_05.jpg","\/Archive\/Images\/2016\/11\/29\/07.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["06","08","01","02","03","04","05","07"],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","","","","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"900x675"},{"size0":"900x675"},{"size0":"900x600"},{"size0":"900x773"},{"size0":"900x675"},{"size0":"900x675"},{"size0":"900x675"},{"size0":"900x675"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 14921590 Threads: 1 Questions: 3142563681 Slow queries: 7007183 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 234819942 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 51 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front06 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/crossover-za-kojim-ce-se-dizati-prasina-452195 [printLink] => /mozaik/zivot/crossover-za-kojim-ce-se-dizati-prasina-452195?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 419885 [name] => auto-moto [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => auto-moto [link] => /tag/auto-moto ) [1] => stdClass Object ( [id] => 267675 [name] => Toyota C-HR [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => toyota-c-hr [link] => /tag/toyota-c-hr ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => TOYOTA C-HR [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Crossover za kojim će se dizati prašina [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3231 [name] => Zdravko Juričko [username] => zdravko-juri-ko [email] => zdravko-juri-ko@sd.hr [password] => $2y$10$3MSPsNGO8ltots48kqbe2.FwzW7b1js7M1r/8s.nUTTSs2kSnHPxu [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/zdravko-juricko-3231 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1749 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/33a10ba883a053e58de979010155c54c?s=100&default=https%3A%2F%2Ff05.slobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/06.jpg [galleryCount] => 8 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => 06 [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/06.jpg [title] => 06 ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/08.jpg [title] => 08 ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/1_01.jpg [title] => 01 ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/1_02.jpg [title] => 02 ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/1_03.jpg [title] => 03 ) [5] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/1_04.jpg [title] => 04 ) [6] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/1_05.jpg [title] => 05 ) [7] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/11/29/07.jpg [title] => 07 ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}

Kompaktni crossover Toyota C-HR jedan je od rijetkih automobila prilikom čije izrade su dizajneri ostali vjerni konceptu prikazanom 2015. u Frankfurtu i godinu dana ranije u Parizu, sadržavši osnovne elemente konceptnog modela.

Naime, dužinom od 4360 mm, širinom od 1795 mm i visinom od 1555 mm u hibridnoj verziji, te međuosovinskim razmakom od 2640 mm, C-HR je identičan konceptu predstavljenom prije dvije godine u Parizu.

Novi C-HR ili Coupe High-Rider hrabar je potez japanskih dizajnera koji su se odlučili na gotovo pa svemirski izgled vozila čiji dizajn je usmjeren prema budućnosti. Napravljen na Toyotinoj novoj globalnoj arhitekturi (TNGA), Toyotin crossover krase tri ključna elementa: dizajn, pogon i dinamika.

Na međunarodnoj prezentaciji održanoj u Madridu i njegovoj okolici, prvi put vozili smo novi crossover u kojem je akcent bačen na hibridni pogon, a istodobno do izražaja dolazi veza između unutarnjeg i vanjskog dizajna.

Novi C-HR donosi potpuno različit stil kod crossovera, kombinirajući gornji dio izgleda u coupeovskom stilu s izdignutim donjim dijelom SUV-a, premda nam se čini da je Toyota u ovom slučaju ciljala na Nissanov Juke po pitanju dizajna koji je oduševio futurističkim izgledom još ranije, a dimenzijama na Qashqai.

S lukovima iznad kotača koji su posebno naglašeni, čime se ističe snaga i čvrstoća crossovera, modularna struktura ovog crossovera kombinira snažan donji dio vozila s povećanom odignutošću od tla s kabinom koja ima coupeovski profil.

Stil nalik coupeu dodatno je naglašen kvakama na stražnjim vratima koje su skrivene i integrirane u stražnji stup vozila. Osim toga, padajuća linija krova završava malim spojlerom koji dodatno ističe dinamičnost vozila. Zadnji dio zauzimaju peta vrata koja omogućavaju lak prilaz prtljažniku kapaciteta 377 litara dovoljno velikom za pet kufera.

Međutim, što se tiče prostora u unutrašnjosti točno je vidljivo kako su dizajneri ispoštovali zahjteve coupeovske verzije tako da je na stražnjim sjedalima pomalo tijesno, pa čak i klaustrofobično. Jednostavno, račun za dizajnerski eksperiment platila je kabina, na čijoj stražnjoj klupi teško da će se naći dovoljno mjesta za troje putnika.

Toyota je opremljena i brojnim dodacima, od sigurnosne opreme pa do najsitnijih detalja u kokpitu. Tako je unaprijeđeni paket aktivne sigurnosti, Toyotin Safety Sense standardna oprema u svim izvedbama.

Ovaj sustav sadrži Pre-Collision System (sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara) uz PSC s Pedestrian Detection (sustav prepoznavanja pješaka), Adaptiv Cruise Control (adaptivni tempomat), Lane Departure Alert sa zakretanjem upravljača (sistem upozorenja prilikom nenamjernog napuštanja prometnog traka), Automatic High Beam (sistem automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala) i Road Sign Assist.

Za vrh ponude predviđeni su pogodnosti poput grijanih sjedala, zatamnjenih stakala, ulazak u vozilo bez otključavanja, kao i Toyotin revolucionarni sustav S-IPA (Simple Intelligent Park Assist), 18-colni naplatci, kao i dvobojna karoserija.

Toyotin crossover opremljen je suvremenim motorima pri čemu vrh ponude čini hibridna verzija, jedina takva u segmentu. S hibridnim pogonom koji čine 1.8-litreni benzinac i elektromotor snage 53 kW, čija je ukupna izlazna snaga 122 KS ima emisiju CO2 od samo 82 g/km, što je rekord u ovom segmentu, uz prosječnu potrošnju od 3,5 l/100 km.

Krasi ga okretni moment od 142 Nm pri 3600 „điri“, a s ovim hibridnim pogonom novi C-HR ubrzava od 0 do 100 km/h za 11,0 sekundi, te postiže najveću brzinu od 170 km/h. Osim što je novi hibridni pogon lakši i učinkovitiji od prethodnog, nudi puno bolje performanse. Izmjene na motoru daju rezultat toplinske učinkovitosti od 40 posto što je još jedan rekord za benzinske motore. Elementi hibridnog sistema su manji i lakši, a njihov položaj izmijenjen radi što optimalnijeg rasporeda s ciljem postizanja što nižeg težišta.

C-HR u ponudi ima i novi 1.2-litreni turbobenzinski motor koji je predstavljen u novom Aurisu. Uz 116 KS i okretni moment od 185 Nm između 1500 i 4200 „điri“, ovaj motor emitira 125 g/km CO2 uz prosječnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Spomenuti agregat može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili CVT kontinuiranim varijabilnim mjenjačem. Uz CVT mjenjač nude se dvije izvedbe pogona, samo na prednje ili na sve kotače. U ponudi će biti i 2.0-litreni benzinac sa 148 „konja“, ali samo za određene zemlje među kojima nije Hrvatska.

Prema informacijama dobivenim u Madridu Toyota u prvi plan istura hibridni pogon, te računa da bi u dogledno vrijeme na tržištu bilo 75 posto modela C-HR upravo s hibridom, dok bi ostatak išao na turbobenzinski motor pri čemu dizelski agregat uopće nije u planu. Početna cijena za C-HR s osnovnim paketom bit će 163.900 kuna, dok će se za hibridni pogon trebati izdvojiti 194.900 kuna.

Testne vožnje

Na testnim vožnjama isprobali smo hibridnu varijantu Toyotina C-HR pri čemu smo na ruti dugačkoj 120 kilometara imali različite dionice, od autoceste, običnih cesta pa do gradskih prometnica gdje smo se kroz gužvu velegrada morali probijati.

Zabilježili smo potrošnju koja se kretala između 3,6 i 3,9 l/100 km tako da smo bili vrlo blizu tvornički deklarirane potrošnje od 3,5 l/100 km što nije baš uobičajeno i zbog toga smo bili vrlo zadovoljni. S obzirom na to da je hibrid uvijek u kombinaciji s automatskim CVT mjenjačem, prilikom ubrzanja čuje se karakterističan zvuk brujanja motora. Naravno, s 1.2-litrenim turbobenzincem potrošnja je bila daleko veća, ali u prosjeku oko 6,5 l/100 km.

Cijena hibrida od 194.900 kuna

Toyotin kompaktni crossover s hibridnim pogonom, CVT mjenjačem, pogonom na prednje kotače i ulaznim paketom opreme C-Enter košta 194.900 kuna. S boljim paketima opreme C-ULT i C-HIC cijena hibrida je 218.532 odnosno 219.352 kune.

Osnovna inačica turbobenzinca s prednjim pogonom i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem košta 163.900 kuna do 203.688 kuna koliko treba izdvojiti za najbogatiji paket opreme C-HIC. C-HR s istim turbobenzincem, ali i pogonom 4x4 i automatskim mjenjačem košta između 219.000 i 244.938 kuna.

Vozne karakteristike

S niskim težištem i multilink stražnjim ovjesom nova platforma TNGA je bila idealna polazna točka koja je omogućila da svi kasniji dodaci na karoseriji mogu biti dizajnirani da pružaju prirodni odziv na vozačeve reakcije i poteze. Upravljanje je konstruirano tako da bude linearno sa što manje zakretanja upravljača.

Smanjeno ljuljane karoserije, što je inače mana visokih vozila, odrazilo se i na veću udobnost. Čak i na europskim cestama, koje često nisu u najboljem stanju, ovaj crossover se ponaša predvidivo i precizno, što pridonosi samopouzadnju vozača i uživanju u vožnji.       

[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>
06 08 01 02 03 04 05 07
06
08
01
02
03
04
05
07
[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/crossover-za-kojim-ce-se-dizati-prasina-452195 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=1b56bb15d983b0abe95b7a3ab350dcc0392580c6 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Crossover+za+kojim+%C4%87e+se+dizati+pra%C5%A1ina&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fcrossover-za-kojim-ce-se-dizati-prasina-452195 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fcrossover-za-kojim-ce-se-dizati-prasina-452195 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => TOYOTA C-HR [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ŽivotTOYOTA C-HR

Crossover za kojim će se dizati prašina

29. studenog 2016. - 16:18

Kompaktni crossover Toyota C-HR jedan je od rijetkih automobila prilikom čije izrade su dizajneri ostali vjerni konceptu prikazanom 2015. u Frankfurtu i godinu dana ranije u Parizu, sadržavši osnovne elemente konceptnog modela.

Naime, dužinom od 4360 mm, širinom od 1795 mm i visinom od 1555 mm u hibridnoj verziji, te međuosovinskim razmakom od 2640 mm, C-HR je identičan konceptu predstavljenom prije dvije godine u Parizu.

Novi C-HR ili Coupe High-Rider hrabar je potez japanskih dizajnera koji su se odlučili na gotovo pa svemirski izgled vozila čiji dizajn je usmjeren prema budućnosti. Napravljen na Toyotinoj novoj globalnoj arhitekturi (TNGA), Toyotin crossover krase tri ključna elementa: dizajn, pogon i dinamika.

Na međunarodnoj prezentaciji održanoj u Madridu i njegovoj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. svibanj 2024 04:04