Napredak umjetne inteligencije u posljednje se vrijeme očituje u raznim sferama – od zabave, glazbe, preko zdravstva i znanosti, pa sve do fizičkog izgleda. Čini se da su društvene mreže najviše pogođene. Danas je postalo teško razlikovati što je stvarno, a što proizvod umjetne inteligencije. Ovo je samo jedan primjer...
Aitana Lopez prva je španjolska manekenka koju je stvorila umjetna inteligencija. Napravili su ga kako bi zamijenili influencere i modele koji reklamiraju određene proizvode. Znači li to da je jedan od najtraženijih poslova na internetu dobio konkurenciju?
Roze kose, mačkastih očiju i istaknutog dekoltea, Aitana Lopez (25) plijeni pozornost na internetu. Strani mediji predstavljaju je kao 25-godišnju španjolsku manekenku koju na Instagramu prati više od 200.000 ljudi, a ta brojka iz dana u dan raste. Ali jedno je sigurno – ona nije prava! Lopez je dizajnirao Ruben Cruz, osnivač agencije "The Clueless". Budući da je prošle godine izgubio mnogo klijenata, morao je pronaći rješenje.
"Počeli smo analizirati svoj rad i shvatili da su mnogi projekti stavljeni na čekanje ili otkazani zbog problema na koje nismo mogli utjecati. Često je to bila pogreška influencera i modela, a ne problem dizajna. Zato smo odlučili napraviti vlastiti model koji će reklamirati brendovi koji traže naše usluge”, rekao je Cruz, prenosi Mondo.
Zarađuje i do 10.000 eura
Najveće iznenađenje od svega je što prva španjolska umjetna manekenka zarađuje i do 10.000 eura, dok joj je prosječna plaća oko 3000 eura. Međutim, kritike stižu sa svih strana. Komentari ljudi na društvenim mrežama govore kako bi ovaj potez mogao imati negativan utjecaj ne samo na budućnost ove vrste posla, već i na percepciju savršenstva i izgleda kod mlađih generacija.