Brandy Melville modna je marka namijenjena tinejdžerima i popularna je u cijelom svijetu, posebno među djevojkama. No njihovu odjeću mogu nositi samo vitki i jako mršavi ljudi. Iako je promoviraju pod motom “jedna veličina za sve”, veličina njihove odjeće zapravo se kreće od XS do S. I upravo se zbog toga modni brend našao na udaru kritika.
Brandy Melville lani je zatvorio svih pet trgovina u Njemačkoj, ali ovih dana ponovno je otvorio trgovinu u Münchenu. Zbog toga su njemački mediji opet počeli pisati o spomenutom brendu - i ovaj put u negativnom kontekstu, objavio je portal Fenix Magazin. Tako njemački RTL navodi kako je ta modna marka iznimno opasna jer je vrlo popularna među mladim djevojkama.
- Trebaju li se djevojke izgladnjivati da bi odjenule odjeću ovog brenda - pitaju se, piše Jutarnji list.
A tko zapravo stoji iza modnog lanca Brandy Melville?
Brandy Melville osnovali su u Italiji 1980-ih otac i sin Silvio i Stephan Marsan. Lanac jeftine mode bilježi veliki uspjeh otkako je 2009. godine otvorio trgovine u SAD-u, gdje ima gotovo 40. Njihov opušten, ljetni dizajn pravi je hit u Americi, a naročito je prihvaćena kolekcija “Brandy Girl”. No odjeća brenda odgovara samo jednoj ciljnoj skupini - vrlo mršavim i vrlo mladim ženama.
Iako mnogi modni lanci nude odjeću od XS do XL, veličine u Brandy Melville uglavnom se kreću samo od XS do S. Tko nosi odjeću veličine iznad broja 36, ne može kupovati većinu njihovih stvari.