Viktorija Rađa postala je ambasadorica tvrtke Keune, te je zajedno s Lejlom Filipović, zaštitnim licem ovog brenda, u Splitu snimila zajednički editorijal.
Njihova kosa, naravno, u prvom je planu, no obje naše ljepotice tijekom godina stekle su i status modno prepoznatljivih žena. Ovom prilikom otkrile su nam koliko vremena posvećuju izgledu, trendovima, te koji su "trikovi" kojima mogu zahvaliti svoj dobar izgled.
Njega kose i briga oko nje, to više što sada obje predstavljate poznati brend Keune, zajedničko je i jednoj i drugoj. Koja je vama osobno najdraža frizura i nijansa, odnosno s kakvom se frizurom nikada ne biste mogli zamisliti?
Lejla: Budući da sam promijenila jako puno frizura, a i boja kose, teško mi se odlučiti za najdražu. Jako sam zadovoljna bojom Ultimate...
Njihova kosa, naravno, u prvom je planu, no obje naše ljepotice tijekom godina stekle su i status modno prepoznatljivih žena. Ovom prilikom otkrile su nam koliko vremena posvećuju izgledu, trendovima, te koji su "trikovi" kojima mogu zahvaliti svoj dobar izgled.
Njega kose i briga oko nje, to više što sada obje predstavljate poznati brend Keune, zajedničko je i jednoj i drugoj. Koja je vama osobno najdraža frizura i nijansa, odnosno s kakvom se frizurom nikada ne biste mogli zamisliti?
Lejla: Budući da sam promijenila jako puno frizura, a i boja kose, teško mi se odlučiti za najdražu. Jako sam zadovoljna bojom Ultimate...