StoryEditorOCM
Glazbapitanje opstanka

U korona-krizi glazba je naprosto odgođena, hoće li skladatelji iznjedriti nove stilove, a glazbenici svježe interpretacije i tko će ih uopće slušati

Piše Karmen Širović
24. studenog 2020. - 08:00
Gala koncert opernih arija u HNK Split 5. listopada uz petero solista, orkestar, zbor i grupicu slušatelja postao je obrazac novoga glazbenog normalnog  Ante Čizmić/Cropix

Posljedice pandemije koja stremi ka vrhuncu već se osvještavaju. Svakodnevno se zbrajaju žrtve, a najveća kolateralna žrtva će po svemu sudeći biti kultura. Ionako marginalizirana u Hrvatskoj i u "novom normalnom" rjeđe se problematizira pandemijski utjecaj na kulturu od onog na ugostiteljski i turistički sektor uz koji je usko povezana, kao i uz obrazovanje i gospodarstvo.

Glazba je ODGOĐENA! Baš kao i izvedba "Rekvijema u c-molu" Luigija Cherubinija za Dušni dan u Hrvatskom narodnom kazalištu Split. Sezona je u splitskom teatru počela obećavajuće Gala koncertom opernih arija 5. listopada uz petero solista, orkestar i zbor. Međutim, zborovi i orkestri postali su vrlo opasni, plodno tlo za leglo koronavirusa. Fokus se prebacio na balet. Plesači ne pjevaju, ne pušu u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 04:41