StoryEditorOCM
Film & TVEKSKLUZIVNI INTERVJU

Ne trčim za nagradama, ali uživam u njima ako dođu, kaže najuspješniji južnoamerički filmski redatelj Pablo Larrain, autor ‘Jackie‘ i aktualne ‘Eme‘

Piše Marko Njegić
20. kolovoza 2020. - 17:05
Pablo Larrain filmovima 'Tony Manero', 'Post Mortem' i 'No' čileansku kinematografiju postavio je na mapu Cannesa i BerlinaLuis Poirot/The Match Factory

Split zove Santiago. S druge strane žice Pablo Larrain (r. 1976.), najuspješniji čileanski, južnoamerički, pa i jedan od svjetskih filmaša današnjice. Larrain je obilježio čileansku kinematografiju novog milenija čak više od Sebastiana Lelioa i postavio je na festivalsku mapu Cannesa i Berlina s društveno-političkim filmovima "Tony Manero", "Post Mortem" i "No".

U njima se doticao lokalnog nasilja Pinochetove vladavine, ali razmišljao globalno, tipa da glavni lik "Tonyja Manera" imitira Johna Travoltu iz "Groznice subotnje večeri". Posljednjih nekoliko godina Larrain je u još većoj uzlaznoj putanji zahvaljujući odličnim, netipičnim biografskim dramama "Jackie" i "Neruda".

"Jackie" je bila nominirana za tri Oscara, uključujući glavnu žensku ulogu Natalie Portman,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 04:37