StoryEditor
Otociod 13. LIPNJA

Bit će neizvjesno, ali Bol spašavaju špica i posezona: ‘Elaphusa’ prva otvora vrata, a nešto kasnije u ‘Britanidu’ stiže prva skupina Austrijanaca

Piše Ivica Radić
23. svibnja 2020. - 17:09
Zvonimir Barišin/Hanza Media

Ljeto je sve bliže, a kod nas, osobito u Dalmaciji i na otocima, ljeto je gotovo nezamislivo bez turista i turizma.

Međutim, koronavirus učinio je svoje, odnio je predsezonu, ali se zato glavna turistička sezona očekuje s umjerenom dozom optimizma.

Uostalom, kakav bi to bio turistički djelatnik bez optimizma. Jedan od njih je i Markito Marinković, direktor ureda Turističke zajednice u Bolu, bračkom turističkom središtu.

Nema života bez furešta

Upravo smo zapitali kako se ovih dana živi u Bolu i je li sve spremno za prihvat prvih ovoljetnih turista.

- Ono što je najvažnije jest da se ovdje budi optimizam. Štoviše, što je glavna sezona bliža, čini mi se da raste i optimizam, jer Bol se nije naučio živjeti bez gostiju. Bol i turisti idu “šotobraco”.

Ipak, još uvijek ima dosta neizvjesnosti i nepoznanica koje su vezane uz ponašanje i posljedice koronavirusa. Vjerujem da će u špici ljeta i u posezonskom vremenu biti gostiju i da ćemo na taj način spasiti barem dio sezone - govori direktor Marinković.

Premda je teško i nezahvalno upuštati se u prognoze, prvi ovosezonski hotelski turisti očekuju se u lipnju. jer, kako sada stvari stoje, hotel “Elaphusa” otvorit će svoja vrata 13. lipnja, a nešto kasnije u hotel “Britanida” stići će prva skupina gostiju iz Austrije.
Prema riječima našeg sugovornika, to bi bio i službeni početak ovogodišnje turističke sezone.

Inače, Bol u dva ljetna mjeseca, srpanj i kolovoz, ostvari 58 posto cjelokupnog turističkog prometa, a u rujnu i listopadu 18 posto.
Čekajući da se pandemija okonča, pokrenuta je marketinška akcija kojom se turisti pozivaju na dolazak u Bol, zasnovana na spoju romantičnog i modernog s autohtonom domaćom ponudom.

image
Zvonimir Barišin/Hanza Media

- Projekt nosi naziv “Naše bolske priče”, a cilj nam je bio uključiti autentično stanovništvo u predstavljanje svog mjesta jer nitko bolje od njih to ne može učiniti.

Mali su veliki

I stanovnici Bola su pozitivno reagirali na ovaj projekt jer nakon šest ispričanih priča ljudi su se samoinicijativno javljali da žele sudjelovati. Pošli smo od toga da upravo čovjek čini turizam živim.

U fokusu projekta su prije svega lokalni ugostitelji, mali proizvođači, iznajmljivači i mali hotelijeri, koji trenutačno prolaze kroz čitavu paletu emocija, od straha i neizvjesnosti do optimizma i nade u bolje sutra. Veseli me da je projekt prepoznat i od struke i kolega. Gosti se upoznaju sa svojim budućim domaćinima te doznaju što kod njih sve mogu dobiti i konzumirati. Taj projekt ukazuje na to da nam turisti ne smiju biti samo broj, samo soba, nego osoba s imenom i prezimenom - zadovoljan je Marinković.

Valja podsjetiti na to da Brač ima i svoju zračnu luku koja bi trebala biti adut u nadolazećem turističkom ljetu.

Uspostavom zračnog koridora s inozemnim destinacijama omogućuje se turistima brz dolazak na otok, a potom do bračkih ljetovališta.

Vodstvo bračke zračne luke na tom projektu intenzivno radi.

#BRAČ#BOL#TURIZAM#MARKITO MARINKOVIĆ

Izdvojeno

23. svibanj 2020 17:17