StoryEditorOCM
ObalaNismo se iskazali

Pitali smo PR stručnjake o kampanji za uvođenje eura: Ima tu svega, od naivne unuke preko pametne bake do pekara koji ne izdaje račune

Piše Gabrijela Bijelić
24. studenog 2022. - 19:54

Do uvođenja eura preostalo je nekih četrdesetak dana, a građani su još puni pitanja oko promjene valute, treće po redu u Hrvatskoj u svega 30 godina. Pomaže li im i koliko u snalaženju aktualna promotivna kampanja Vlade i Hrvatske narodne banke za uvođenje eura i kakve poruke ona odašilje, pitali smo trojicu domaćih PR stručnjaka.

Ipak nešto vrijedi

Đorđe Obradović, komunikolog sa Sveučilišta u Dubrovniku, ukazuje na prednosti i mane prvih promotivnih spotova:

- U jednom “naivna unuka” gleda u mobitel i govori “pametnoj baki” koja čita novine da će sve poskupjeti, a baka je tješi da se ne brine. U životu je to obično drukčije jer unuka u mobitelu može naći sve što zanima i nju i baku o uvođenju eura, a i prave bake se više...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. lipanj 2024 00:56