StoryEditorOCM
ObalaPOŠTAR (NE) ZVONI

Dalmatinci na rubu živaca: ‘Hrvatska pošta nam mjesecima ne isporučuje pošiljke, dužni smo za račune, ovrhe...‘

Piše Mišel Kalajžić
7. prosinca 2023. - 09:29

Što se to događa s poštom u pojedinim dijelovima Dalmacije?

Stanovnik Biograda na Moru požalio se našoj redakciji da dopremanje pošiljaka ne funkcionira dobro, da pošiljke koje dostavlja "Hrvatska pošta" (HP) ne dolaze na vrijeme, da kasne po desetak i više dana, da računi i preporučena pisma kasne tjednima zbog čega građani plaćaju zatezne kamate i stižu im ovrhe zbog neplaćanja računa koje uopće nisu niti primili ili su im dostavljeni, ali s velikim zakašnjenjem.

Provjerili smo navode i kod gradonačelnika Ivana Kneza i on nam je potvrdio da postoji problem sa spoomenutom državnom tvrtkom u Biogradu na Moru, jer se računi koje šalju komunalne službe također ne dopremaju na vrijeme zbog čega im se građani žale, te da je on zbog toga reagirao prema HP-u koji ima svoje urede u Biogradu, ali bez rezultata.

- Kao što je taj građanin nervozan, tako je i cijela gradska uprava nervozna, svi smo u čudu. Na žalost, to nije u nadležnosti Grada, a "Hrvatska pošta" se nije baš pokazala ni u Biogradu, a ni po cijeloj Hrvatskoj.

Svi to znamo, pisali smo i dopise, nitko tu nije zadovoljan. Ponavljam, nije to samo problem Biograda već i u cijeloj Hrvatskoj, ali Biograd je poseban jer to malo duže traje. Ne znam tko je organizator, tko je šef, ali rade loše - smatra Knez i dodaje:

- Građanima šaljemo puno dopisa, rješenja o naplati, o ovrhama, a oni to ne prime po tri-četiri mjeseca. Misle da mi kasnimo sa slanjem, a nije stvar do nas nego do HP-a.

Problem postoji, ali se na žalost ne rješava. To je dojam svih našoih sugrađana, ali i stanovnika okolnih mjesta, jer biogradska pošta pokriva i Sveti Filip i Jakov, Pakoštane, Tkon i Pašman. I svugdje je isti problem. Iz HP-a ništa ne kažu, sve ide po planu... - ogorčen je Knez.

Zatražili smo odgovore iz "Hrvatske pošte". Pitali smo ih što se događa s njihovim uredom u Biogradu na Moru i okolnim mjestima i koji je uzrok opisanih problema, te na koji će se način oni riješiti i što je u tom smislu poduzeto, odnosno bit će poduzeto?

- Redoviti poštar koji inače pokriva dio biogradskog područja je odsutan zbog bolovanja. Umjesto njega na zamjeni su četvorica poštara koji dostavljaju pošiljke.

No, na području Biograda na Moru postoji određen broj pogrešno navedenih adresa, kućanstava bez označenog kućnog broja i prezimena te općeniti nedostatak privatnih kovčežića za pošiljke i to su uvjeti koji znatno otežavaju dostavu kolegama koji su na ispomoći.

Poštari na zamjeni ne poznaju teren, odnosno korisnike, te se pri dostavi vode isključivo adresom navedenom na pošiljci. Takva situacija posljedično rezultira vraćanjem dijela pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog.

Kolege su nam potvrdili kako je situacija na području Biograda na Moru pred stabilizacijom, a pošiljke će dostavljati i u subotu, 9. prosinca - odgovorili su iz HP-a.

Pozivali su korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava odvijala bez poteškoća: ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijske tvrtke...), postavljanje kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata), vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. travanj 2024 23:19