Pet vrata i isto toliko sjedala u potpuno sportskom automobilu, čija dizelska inačica s 258 KS košta više od 600.000 kuna sa svim davanjima, djeluju gotovo nestvarno.
Macan je opremljen trima snažnim agregatima, dvama benzincima i jednim dizelašem. Pritom snažniji 3.6-litreni V6 biturbo motor razvija golemih 400 KS koji mu omogućavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,6 sekundi, s opcijskim paketom Sport Chrono, uz maksimalnu brzinu od 266 km/h. To je više nego sjajan rezultat s obzirom na težinu od 1,9 tona.
Istodobno, turbodizelaš se, uz sportska vozna svojstva, odlikuje i štedljivošću, tako da Macan S Diesel s jednim spremnikom goriva kapaciteta 75 litara može prijeći 1200 kilometara s prosječnom potrošnjom od 6,1 l/100 km. Riječ je o dizelašu obujma 2967 ccm koji istiskuje 258 KS između 4000 i 4500 “điri”, uz “kamionski” okretni moment od 580 Nm između 1750 i 2500 okretaja u minuti.
Novi Porscheov SUV prava je mala riznica tehnoloških noviteta i sustava za aktivnu sigurnost. Tako Macan ima prilagodljivi tempomat, uključujući Porsche Active Safe (PAS) – aktivni sustav sigurnosti, koji regulira brzinu vozila u skladu s brzinom auta ispred i automatski aktivira kočnicu, po potrebi do zaustavljanja.
Pomoć pri promjeni voznog traka (Lane Change Assist – LCA) nadzire područje iza vozila i mrtvi kut. Sustav upozorenja o napuštanju voznog traka (Lane Departure Warning) koristi kameru instaliranu u prednjem dijelu kako bi otkrio oznake voznog traka na cesti.
Ako vozilo napusti vozni trak, sustav automatski upravlja autom i vraća ga natrag u sredinu voznog traka. Tu je i Porscheov Sustav povezivanja koji omogućuje pristup podacima vozila preko pametnog telefona i daljinsko upravljanje određenim funkcijama.
Macan S Diesel koji je predstavljen u Splitu, u Porsche Inter Autocentru, bio je vrijedan više od milijun kuna s obzirom na veliku količinu dodatne opreme, iako osnovni dizelski model s 258 KS košta 608.000 kuna.