Anna Moor, domaća glazbenica čiju sanjivu elektropop glazbu uživamo slušati, objavila je video spot za pjesmu ‘shangai (6)‘, u kojoj evocira sjećanja na putovanja te nas vodi kroz virtualnu šetnju svojim uspomenama u novom videospotu koji je režirao i snimio Dinko Šimac.
- ‘shanghai (6)’ je pjesma koja je nastala posljednja i to je ono što mi je bilo potrebno da zaokružim album ‘plavi avioni’. Govori o sretnoj prošlosti, specificirajući razdoblje od šest godina (koliko je i nastajao album), o svim zajedničkim putovanjima, snovima u torbama, ali i sadašnjosti prepunoj sreće, zadovoljstva i zaigranosti. Prepoznatljivu nostalgiju naglašavaju brass dionice kao soundtrack lijepim sjećanjima, dok tek na samom kraju dolazi do eksplozije i kulminacije radosti, zvuka i uzbuđenja zbog svega što dolazi – rekla je Anna Moor o svojoj pjesmi, singlu s nedavno objavljenog albuma ‘plavi avioni‘.
Anna Moor autorica je teksta i glazbe, a aranžman potpisuje zajedno s pocket palmom koji su zaslužni i za produkciju, dok je za režiju i snimanje videspota zaslužan Dinko Šimac.
- ‘shanghai (6)’ je potencijalno logistički mogao biti vrlo kompleksan spot budući da smo htjeli zabilježiti emociju i duh putovanja, trenutke koje smo zajedno proživljavali diljem svijeta. Budući da nismo bili u mogućnosti ponovno otputovati na ta mjesta, snašli smo se na drugi način. Često se prisjećamo putovanja kroz priču, fotografije i maštanje. Tako sam osmislio eksperimentalni način snimanja kroz koji bismo se prisjećali putovanja u dnevnom boravku i na neki ih način virtualno proživjeli. Koristili smo virtualnu produkciju, trend koji se trenutno naglo razvija u svjetskoj kinematografiji i omogućuje novu razinu vizualnih efekata. Ne koristi se green screen i izrezuje pozadina, već se pozadina prikazuje na velikim LED zidovima koji okružuju glumce. Pomakom kamere, pomiče se i perspektiva na pozadini pa je dojam da je subjekt na lokaciji još uvjerljiviji. Budući da se radi o opremi vrijednoj milijune dolara, mi smo napravili svoju "domaću" verziju toga u dnevnom boravku koristeći TV ekran. Budući da je koncept spota prisjećanje i ponovno proživljavanje trenutaka putovanja kroz uspomene, ovakva virtualna produkcija savršeno se uklopila u koncept - rekao je Dinko o videospotu za Anninu pjesmu.