Drugi festivalski dan petnaestog po redu festivala solo izvedbe Monoplay započeo je s nadasve nesvakidašnjim pristupom stvaranja Bojanke za odrasle autorice Lane Hosni. Ona je prikazala metodologiju rada realizirane kroz brojne razgovore sa plesnom zajednicom i svima koji su bili voljni sudjelovati u ovakvom istraživanju.
Razgovori su se vodili o pretpostavkama, uvjerenjima, predrasudama, navikama, pisanim i nepisanim pravilima za koje je poželjno da se krše. Sve to prisutno je u prostoru plesa i utječe na način na koji plesači stvaraju i gledaju druge radove. Hosni je prezentirala primjere i rezultate sedamdesetak razgovora sa dvjestotinjak sudionika kroz projekt Događaj uobičajenog iz kojeg je nastala Bojanka.
Izvođačka karizma bi bio pravi atribut za Ladu Petrovski Ternovšek povodom snažne i dramatične solo izvedbe predstave Priče iz tišine koja se dogodila sinoć na pozornici Kazališta lutaka Zadar. Kroz šest kratkih kazališnih i filmskih poglavlja - priča jasno je naglašena umjetnička estetika ove beskompromisne plesne umjetnice. Na sceni su prikazane skulpturalne i mitske izvedbe tijela obogaćene mimom i snažnom intimnom simbolikom s minimalnim korištenjem prostornih puteva, dok je na filmu prisutan kontrast, vrlo dinamično kretanje kroz različite prirodne ambijente mora, snjega, polja i šume.
Poveznica tijela i prirode jasno je naglašena kroz raskošan i artikuliran pokret. U razgovoru s kritičarkama Majom Đurinović i Ivom Nerinom Sibilom saznali smo o dilemama i ograničenjima plesne zajednice koji su se tematski povezali s prijašnjim izlaganjem Lane Hosni. Sudionici razgovora prisjetili su se i početaka festivala suvremenog kazališta Zadar snova koji je uvelike utjecao na razvoj kazališne poetike ne samo Lade, već i cijele umjetničke strukture grada.
Večer je zaokružio DJ Shome i najavio MonoStage za naredni dan. MonoStage je dio festivala Monoplay gdje bilo tko od publike ili sudionika festivala i plesnih radionica na maloj pozornici formata metar za metar može imati kratki solo u bilo kome izvedbenom obliku kao pjevanje, ples, svirka, gluma, akrobacija...
Danas u dnevnom boravku festivala s početkom u 18. 30 sati Maja Đurinović i Iva Nerina Sibila predstavit će časopis Kretanja. To je vrlo vrijedna publikacija za plesnu i izvedbene umjetnosti koja ove godine slavi dvadeset godina izlaženja, a njih dvije su osnivačice i urednice.
U 19.30 sati prikazat će se solo radovi studenata Plesnog odjela Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu i studenata Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku smjer neverbalni teatar. To su Matilda Hrastić, Mateo Babić, Ana Kljujev i Ana Jagec.
U 21 sat igra predstava Dracula and the Girl and the Gloomy Forest (epski solo horor mjuzikl u tri čina). Autor je Bence Mezei iz Mađarske, a izvodi Ida Hellsten iz Švedske. Tema je stvaranje umjetnosti veličanjem banalnog i svakodnevnog. U predstavi Bence Mezei istražuje i isprepliće popularne formate suvremenog plesa, horor filma, glazbenog kazališta i epske poezije.
Večer se završava već najavljenim MonoStageom i organizatori Zadarski plesni ansamb, pozivaju zainteresirane da se ohrabre i pokažu svoj talent u bilo kojem izvedbenom formatu