Bosanskohercegovački magazin Buka na svom YouTube kanalu objavio je video 'Hejt, SLOVEni, još ste živi?', sastavni dio kampanje protiv govora mržnje koju Buka realizira proteklih mjeseci - piše Jutarnji list.
- Svjedoci smo sve učestalijeg govora mržnje, koji postupno osvaja online i offline prostor i prijeti postati općeprihvaćenim načinom komunikacije u našem društvu. Opasnosti navikavanja na ovu vrstu govora su višestruke - upozoravaju iz Buke i dodaju da kampanja ima za cilj poticati kulture dijaloga, empatije i razumijevanja među ljudima.
- Nit vodilja kampanje je pozdrav 'HEJ, SLOVEni', koji smo za potrebe naše priče prekrstili u 'HEJT, SLOVEni' jer je mržnja, izgleda, postala najnormalnija stvar, kao i 'dobar dan'. Kroz razgovor između mušterija i radnika u jednom supermarketu, video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje, a znamo koliko je to opasno i kakve sve zastrašujuće posljedice može imati, kaže glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović.
Spot je napisao i režirao zagrebački režiser i pisac Predrag Ličina, a glavne likove igraju Severina, Hristina Popović i Goran Bogdan.
Glavni slogan kampanje 'Hejt, SLOVEni, još ste živi?' oživio je i u kratkoj animaciji. Idejni kreator slogana također je Predrag Peđa Ličina (autor kultne zombie komedije 'Posljednji Srbin u Hrvatskoj').