StoryEditorOCM
RegionalTZ ZADARSKE ŽUPANIJE

Unatoč pandemiji turistička promocija Zadarske županije ipak se intenzivno odvija - virtualno

Piše TZ Zadarska županija
16. veljače 2021. - 09:30

Turistička zajednica Zadarske županije na brojnim inozemnim tržištima predstavlja turističku ponudu Zadarske županije putem virtualnih sajmova, ali i prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica

Razdoblje nemogućnosti održavanja klasičnih turističkih sajmova i radionica diljem svijeta se i dalje nastavlja, no turistička promocija Zadarske županije se ipak intenzivno odvija virtualno.

Planirani su nastupi na najznačajnijim sajmovima koji su u međuvremenu radi pandemije otkazani, i to u Njemačkoj – CMT Stuttgart (najveći kamping sajam u Europi), FREE München (značajni opći sajam), ITB Berlin (najveći poslovni sajam u Europi), a u Nizozemskoj VAKANTIEBEURS (opći turistički sajam za zemlje Beneluksa).

Turistička zajednica Zadarske županije će turizam i cjelokupnu ponudu Zadarske županije promovirati putem online platforme „Croatia Get2Gether“ odnosno nizom virtualnih prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Tako su za veljaču, ožujak i travanj predviđene prezentacije Zadarske regije i definirani datumi održavanja prezentacija za agente iz Slovenije, Poljske i Italije, a pripremaju se još i prezentacije za Beč, München i Bruxelles.

Predstavljanje je predviđeno na način da se sudionicima prikažu brojne ljepote Zadarske županije osobito raznolikost prirode i netaknuta zaštićena područja, gradovi, otoci, primorska i mjesta u zaleđu, kultura, atrakcije, gastronomija, različite mogućnosti smještaja i izleta, doživljaja i sl. Također će se prezentirati i mogućnosti za obiteljski odmor, aktivni odmor, posebice biciklizam i pješački turizam, te niz drugih ideja i preporuka za provođenje odmora u našoj županiji. Svakako će na navedenim prezentacijama biti govora i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti naših destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih turističkih putovanja.    

„Ohrabruje činjenica da naši partneri iskazuju veliki interes za predstavljanjem naše županije i na ovakav način te da ipak imamo mogućnost učinkovite promocije na našim najznačajnijim tržištima“ - istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije. „Prilika je to da, pored klasičnog predstavljanja brojnih mogućnosti koje naša županija različitim turistima pruža, istaknemo kao prednost našu spremnost i sigurnost naših destinacija koja je i ranije našim gostima bila pri vrhu prioriteta, a zahvaljujući čemu je Zadarska županija i u prošloj kriznoj godini ostala među vodećim hrvatskim turističkim regijama.

19. travanj 2024 04:57