Pjevačica Maja Šuput prije svega je pduzetnica, a lani je ostvarila gotovo šest milijuna kuna prihoda kroz svoje dvije tvrtke, vidi se iz javno dostupnih poslovnih podataka - piše Jutarnji list.
Nedavno je objavljena vijest da je bivša voditeljica Nevena Rendeli, vlasnica dviju tvrtki za prodaju i odnose s javnošću, po prihodima, koji su lani ukupno bili oko tri milijuna kuna (385.000 eura), pretekla dosadašnju estradnu poduzetničku prvakinju Doris Pinčić. Pinčić je, naime, lani ostvarila blizu 1,5 milijuna kuna (185.000 eura).
Ispada sada da je Šuput, prema lanjskim poslovnim rezultatima, pretekla obje voditeljice. Šest milijuna kuna prihoda (800.000 eura) Maje Šuput čak je više od lanjskog prometa tvrtki Rendeli i Pinčić zajedno.
Prema financijskim izvješćima, u tvrtki Morska diva (bivša tvrtka Šuput d.o.o.), preko koje pjevačica vodi svoju umjetničku karijeru od 1993. godine, Šuput je ostvarila 3,9 milijuna kuna prometa (530.000 eura) u 2022. godini, zadržavajući 1,8 milijun kuna dobiti. U odnosu na godinu ranije, povećala je prihode za 2,5 puta. U tvrtki je, kažu podaci, prijavljen tek jedan zaposleni.
Šuput u estradnim krugovima slovi kao ozbiljna šoubiznis "šljakerica", a godišnje skupi veliki broj koncertnih gaža: od Sukošana, Raba, Pitomače do Čakovca. Međutim, osim koncerata, pjevačica je često govorila da "krunu njezina poslovanja" ustvari čini glazba na svadbama. Kako su mediji nedavno pisali, upravo Šuput predvodi listu najskupljih svatovskih pjevačica s obzirom na to da njezin cjelovečernji nastup s bendom mladence stoji oko 8000 eura. Osim toga, jedan dio prihoda pjevačica ostvaruje i pojavljujući se u velikom broju reklama – od deterdženta za rublje do čokolada.
U drugoj tvrtki Majushka, pak, otvorenoj 2018., u kojoj je suvlasnica sa suprugom Nenadom Tatarinovom, ostvarila je lani oko dva milijuna kuna prometa (oko 275.000 eura) prodajući putem web shopa brendirane proizvode, gadgete, parfeme, dječju kozmetiku, majice i natikače.
Osim toga, poznato je i da pod brendom Majushka, Šuput već godinama drži adventsku kućicu u Zagrebu. Kućicu je proteklih godina imala na Fuliranju, na Strossmayerovom trgu, a nudila je tamo, osim svojih brendiranih proizvoda, raznu hranu i piće: sladoled u obliku mikrofona, hot dog i rakije.
Na web stranicama navodi se da je ime brenda Majushka nastalo kao ‘posljedica razmišljanja o tome koja to riječ može objediniti svu širinu i talent koji je Maja Šuput do sada uspjela dati hrvatskoj javnosti‘. Također, da je brend Majushka namijenjena "ljudima vedrog duha, mladim, neustrašivima dama, veseljacima i zafrkantima". Godinu prije toga Majushka je završila s 1,4 milijuna kuna prometa (195.000 eura) i 122.200 kuna dobiti. I u ovoj tvrtki, kako se navodi u javnim financijski podacima, prijavljen je tek jedan zaposleni.
Šuput je u intervjuima o poslovanju često govorila da je morala preuzeti neke "muške kvalitete".
"Shvatila sam da ako se ne postavim kao muško ili malo strožim pogledom, da će me gledati kao vrckavu plavušicu i automatski sam napravila odmak od tog prijateljskog na malo više poslovni. Moji dečki iz benda su me uvijek gledali kao neku varijantu šefice. Mislim da sam zaista korektna. Plaćam preuredno, nikad nisam ostala nikome dužna. Pored mene nitko nije platio kavu. Prostu riječ nisam nikome rekla, osim u šali, ali to se ne računa", rekla je u jednom lanjskom intervjuu Šuput -podsjeća Jutarnji list.