Hanza Media, najveći hrvatski nakladnik tiskanih medija, uspješno je završila proces predstečaja. Trgovački sud u Karlovcu je, naime, 20. veljače ove godine donio rješenje o “brisanju zabilježbe odobrenja predstečajne nagodbe subjekta upisa Hanza Media d.o.o. za izdavačku djelatnost”, čime je Hanza Media službeno izašla iz tog procesa.
Realizacija predstečajne nagodbe bila je iznimno složena i zahtjevna jer je, između ostalog, uključivala ukupno šest povezanih predstečajnih procesa te integriranje svih drugih tvrtki iz sustava krovne kompanije. U sklopu nagodbe podmirene su ukupne obveze u iznosu od 497.815.475,98 kuna, što svjedoči o značajnom financijskom naporu koji je kompanija poduzela.
Medijska izdanja
Prema riječima Ane Hanžeković, članice Uprave Hanza Medije, poseban razlog za zadovoljstvo nalazi se u činjenici da je proces financijskog restrukturiranja kompanije i ispunjenja obveza iz predstečajne nagodbe dovršen prije planiranog roka.
“To nije bio nimalo jednostavan zadatak, posebno s obzirom na to da je za kompanije u predstečaju pristup financijskim tržištima praktički zatvoren te su prisiljene likvidnost osiguravati isključivo iz vlastitog poslovanja. Provodeći nužne organizacijske promjene i fokusirajući se na svoju temeljnu djelatnost, uspjeli smo dokazati da Hanza Media može profitabilno poslovati i ispunjavati sve svoje obveze, uz stalnu isporuku kvalitetnog i privlačnog sadržaja čitateljima svojih medijskih izdanja. Ponosna sam na trud koji su tijekom proteklih pet godina u ispunjenje tog cilja uložili zaposlenici Hanza Medije”, naglasila je Ana Hanžeković.
U sastavu Hanza Medije su vodeći dnevni list u državi Jutarnji list, najjača regionalna dnevna novina Slobodna Dalmacija, vodeći tjedni ženski časopis Gloria, zatim Globus, Sportske novosti, ukupno više od trideset tiskanih izdanja i dvadeset digitalnih izdanja.
Novi ciklus
Uz strateško opredjeljenje kroz jasno usmjerenje na čitatelje i njihove preferencije, svojim partnerima isporučuje vrhunske kreativne usluge na čijem stvaranju rade stručnjaci nagrađivanog native studija, foto agencije Cropix i produkcije web-televizije, a organiziraju se i uspješne konferencije te događanja. S povezanim društvima Hanza Medija danas zapošljava 774 djelatnika, a nakon uspješnog okončanja predstečajne nagodbe, sada započinje novi ciklus poslovnog razvoja.
“Kompanija sada ulazi u novo, perspektivno razdoblje i uvjerena sam da ćemo ga iskoristiti te dodatno učvrstiti svoju poziciju vodeće medijske kompanije u Hrvatskoj”, poručila je Hanžeković.