U zagrebačkoj Kliničkoj bolnici Sveti Duh dvoje pacijenata preminulo je u čekaonici Hitnog prijema krajem veljače. Iz bolnice su poručili kako su oba liječenja provedena prema pravilima struke, te kako takve situacije nisu rijetkost.
Iz KB-a Sveti Duh poručili su kako je čekaonica dio radnog prostora. Međutim, oba preminula pacijenta prvo su pronašle osobe koje nisu djelatnici bolnice, a to je zabrinjavajuće. Sa slučajem su upoznati i u ministarstvu zdravstva te Udruzi za prava pacijenata. Jasna Karačić, predsjednica udruge reagirala je na slučaj, objavio je Dnevnik.hr
"Posebno zabrinjavajuće je što je obitelj našla pacijenta koji više nije bio živ što treba istražiti. Pozivamo inspekciju Ministarstva zdravstva da istraži što se točno dogodilo i zašto pacijent nije bio pod nadzorom", poručila je.
Građani su također komentirali, kako je ovaj slučaj - prestrašan.
"To nije u redu, trebali bi doktori malo više brinuti se, a ne samo hodati simo tamo", rekla je jedna građanka za Dnevnik Nove TV.
Kako donosi RTL-ov portal Danas.hr, pacijenti su preminuli na ležećim transportnim kolicima u čekaonici.
Nakon što je slučaj izašao u javnost reagirali su iz Uprave KB Sveti Duh, njihovo priopćenje prenosimo u cijelost:
"Prije svega želimo izraziti sućut obiteljima preminulih pacijenata. Oba pacijenta na koja se odnose upiti, a koji su nedavno preminuli u našem objedinjenom hitnom prijemu, su bila zbrinuta u cijelosti u skladu s pravilima struke. Jedan je čekao sanitetsko vozilo za prijevoz, a drugi je bio zadržan preko noći u središnjem hitnom prijemu, do jutra, a radi kontrolnih nalaza.
Naime, ovdje se nikako ne radi o nemaru, nego samo o nedostatku prostora koji bi za pacijente bio privremeni smještaj do odluke o otpustu ili do odlaska iz bolnice.
Naime, oba pacijenta su preminula u prostoru koji jest naša čekaonica, ali zbog prostornih ograničenja i naš radni prostor, u kojem se nažalost odvijaju naši radni procesi, a koji dijelimo s obitelji i osobama u pratnji.
U našem objedinjenom hitnom prijemu nažalost ne postoji prostor u kojem bi pacijenti mogli, van očiju ostalih osoba koje sjede u čekaonici, čekati svoj prijevoz ili boraviti preko noći. No, svi pacijenti koji čekaju prijevoz ili borave preko noći u toj zajedničkoj čekaonici su pod neprestanim nadzorom dvije medicinske sestre, nisu nikada prepušteni sami sebi i medicinsko osoblje, ih kontinuirano obilazi, reagira odmah i na svaki poziv.
Zbog sve većeg priljeva priljeva bolesnika na naš hitni prijem, naše su prostorne potrebe odavno prerasle kapacitete objedinjenog hitnog prijema naše bolnice i nama je nužno potreban novi prostor. O tome smo već razgovarali s našim vlasnikom i osnivačem, Gradom Zagrebom, prezentirali smo idejno rješenje za novu zgradu u kojoj bi se smjestio novi objedinjeni hitni prijem i nadamo se da će se za taj projekt uskoro pronaći sredstva. Nova zgrada riješila bi naša prostorna ograničenja i omogućila zbrinjavanje hitnih i vitalno ugroženih pacijenata u skladu sa standardima struke.
Djelatnici naše bolnice predano rade i daju sve od sebe kako bi pomogli pacijentima i ublažili njihove patnje, i to čine 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
Za nas je svaki ljudski život bitan i svaka nas smrt potrese.
U ime svih djelatnika ove bolnice izražavamo iskrenu sućut obiteljima preminulih", napisali su.