- Iako je trebalo biti skupljeno, smeće iz narančastih kanti nam u utorak ujutro nije pokupljeno. Ni meni, ni na Boriku, Diklu... ne znam što se događa, ali Čistoća taj otpad odnosi svaka dva tjedna. Mi smo sada kante s ulice vratili u dvorišta. Cijela ulica smrdi ko kuga, govori nam stanovnica Puntamike.
Što se događa i koji je razlog zbog čega otpad iz kanti s narančastim poklopcem nije odnesen, upitali smo direktora Čistoće Ivana Johna Krstičevića.
- Molim sve građane da imaju malo strpljenja. Vjerujem da ćemo uskoro riješiti problem odvoza kanti za reciklabilni otpad, kazao nam je direktor Krstičević dodajući kako je veliki broj djelatnika Čistoće na bolovanju te da raspored odvoza moraju slagati tako da daju prvenstvo odvoza otpada iz kanti s miješanim komunalnom otpadom.
- Zbog nedostatka djelatnika morali smo posložiti prioritete i zato građanima prvo odvozimo miješani komunalni otpad. U narančaste kante bi se trebala bacati samo "suha frakcija" koja ne bi trebala prouzrokovati neugodne mirise za stanovništvo, ističe Krstičević svjestan da neodgovorni pojedinci znaju u kante s narančastim poklopcem bacati stvari koje tamo ne pripadaju.
S obzirom na to da stanje s brojem djelatnika u zadarskoj Čistoći postaje neodrživo, direktor Krstičević kazao je kako će se morati okrenuti stranoj radnoj snazi.
- Održavanje sustava je u ovim uvjetima jednostavno nemoguće i svjesni smo da može doći do propusta odvoza otpada, ali ne možemo trenutno poslovati drugačije nego na način da određujemo prioritet odvoza otpada. Zbog nedostatka djelatnika uskoro ćemo se okrenuti i zapošljavanju stranih radnika. Unatoč natječajima koje smo imali, nismo uspjeli zaposliti veliki broj ljudi, tako da nam ne preostaje ništa drugo, istaknuo je direktor moleći još jednom sve građane za strpljenje kada je u pitanju odvoz reciklabilnog otpada.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....