Najveća hrvatska pivovara ostvarila je lani količinski i financijski rast prodaje uz značajan skok dobiti.
Zagrebačka pivovara bilježi prodaju od 176 milijuna eura, što je 17 posto više nego predlani. Pritom je volumen prodanog piva iznosio 1,86 milijuna hektolitara, što je 2 posto više nego prethodne godine. To bi, ugrubo, značilo kako su u pivovari lani u prosjeku digli prodajne cijene za 15-ak posto, piše portal Danica.
Zagrebačka pivovara i Ožujsko, dakle, lani su prodali 186 milijuna litara piva, odnosno u prosjeku oko 510.000 litara svaki dan. Riječ je o ukupnoj prodaji na domaćem i stranim tržištima.
Neto dobit iznosila je 35 milijuna eura i bila je veća za čak 35 posto. Cijeli će se iznos isplatiti vlasniku pivovare, tvrtki Cervesia Zagreb koja je pak u vlasništvu češkog Staropramena, a koji je dio moćne američke pivarske kompanije Molson Coors.
Prema podacima AC Nielsena, lani je prodaja piva u maloprodajnim kanalima u Hrvatskoj pala za 0,6 posto, Zagrebačka pivovara, prema podacima iste agencije, tržišni je lider s udjelom od 40 posto.
Pivovara je lani zapošljavala 580 radnika čija je prosječna neto plaća iznosila 2050 eura, odnosno 120 eura više. Šest ključnih menadžera (troje članova uprave i troje direktora sektora) zarađivalo je u prosjeku 13.800 eura bruto mjesečno (s bonusima), što je 2200 eura više nego predlani, piše portal Danica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....