Poznati trgovački lanac prijavljen je jer je nakon Božića i Nove godine digao cijenu sušenoga bakalara za 18,5 posto.
Bizaran slučaj završio je ovih dana na sudu koji je odlučivao o tome jesu li Plodine u svojoj prodavaonici u Zagrebu koristile nepoštenu, odnosno agresivnu poslovnu praksu, doznaje Danica.
Inspektori su ih prijavili da su “protivno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, u razdoblju od 1. siječnja ove godine primjenjivali više cijene u odnosu na cijene koje su vrijedile 31. prosinca lani”.
“Dakle, u razdoblju od 1. do 5. siječnja, neposredno nakon uvođenja eura, oni su u supermarketu Plodina u Škorpikovoj u Zagrebu koristili nepoštenu, odnosno agresivnu poslovnu praksu u odnosu prema potrošačima tako da su za proizvode neopravdano povećali maloprodajnu cijenu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....