![<p>S godinama ljeto i euforija oko njega djeluju otrežnjujuće (ilustracija)</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/10/o_25987979_1024.jpg)
Jeste li znali da 76 posto turista, odnosno 97 posto milenijaca, dijeli fotografije s odmora ili da 98 posto njih na temelju recenzija bira gdje će ići na odmor?
Statistika je to koja ide na ruku djelatnicima u turizmu koji znaju kako iskoristiti potencijal društvenih mreža. Za sve one koji o toj važnoj temi žele naučiti više, županijska Turistička zajednica (TZ), u suradnji s tvrtkama "Jasno&Glasno" i "Klikeri" organizirala je besplatnu konferenciju, ponudivši im zanimljive panele sa stručnim govornicima. Otvorivši druženje u hotelu "Cornaro", nove mogućnosti Facebooka mnogim zainteresiranima predstavila je Ana Penović iz tvrtke "Jasno i glasno", ističući mogućnosti koje pružaju alati poput Targeta, Canvasa i drugi dostupnih modela oglašavanja.
- Na društvenim mrežam...