StoryEditor
SplitDOGAĐA SE

Htjeli ste uredno preko automata platiti uličnu kartu, a onda vas dočeka kartolina ‘Split parkinga‘. Pitali smo je li tipfeler valjano opravdanje

Piše A.F.
16. prosinca 2020. - 12:43
Nikola Vilić/Cropix

Parkirali ste svog limenog ljubimca i SMS-om platili parkirnu kartu, kako spada, no kada ste se vratili do automobila dočekala vas je čestitka na vjetrobranskom staklu te u tom trenutku shvatite da ste upisujući registraciju greškom zamijenili dva broja.

Upravo se to dogodilo jednom našem čitatelju, a kakva je poslovna praksa u tom slučaju pitali smo gradsku tvrtku "Split parking" pod čijom su nadležnosti ulična parkirališta.

- Praksa je da se takva pogreška od strane korisnika jednom uvaži uz upozorenje da ubuduće više neće biti moguća obustava zbog tog razloga. Kada bi se opetovano obustavljale ovakve pogreške korisnika, mogućnosti zloupotrebe bi dovele u pitanje poslovanje tvrtke.

Ovakvu reklamaciju nismo u obvezi uvažiti niti jednom te se većina gradskih parkirališnih tvrtki ne služi takvom praksom i zbog takvih grešaka korisnika ne obustavlja dnevne parkirne karte niti račune nastale zbog nepodmirenih obveza po takvim dnevnim parkirnim kartama, odgovorili su nam iz "Split parkinga".

Dodaju i kako je "Split parking" razvio mobilnu aplikaciju putem koje se ne mogu dogoditi ovakve tipfelerske pogreške te upućuju i informiraju svoje korisnike da se njome koriste.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

28. veljača 2021 02:49