Šibenik bi vrlo skoro trebao dobiti i peti spoj s Dalmatinom!
Naime, pri kraju su radovi na izgradnji čvora Podi, odnosno projekta koji bi istoimenu poslovnu zonu, smješteno sjeveroistočno od grada, trebao spojiti s autocestom A1.
Riječ je, naime, o ukupno petoj spojnici Šibenika i bliže okolice s prometnom "žilom kucavicom" na samo 40 kilometara, uz postojeće, gledano od istoka prema zapadu, čvorove Vrpolje, Šibenik, Skradin i Pirovac.
To je znatno bolje od Zadra, za koji se svojedobno govorilo da je tadašnji resorni ministar i kasniji gradonačelnik Božidar Kalmeta (HDZ), dobro lobirao za dva ulaza/izlaza s ključne prometnice i četverotračni spoj s gradom nazvan - Kalmetina.
Da ne govorimo da je cijela priča neusporedivo kvalitetnija od one koju već desetljećima proživljavaju stanovnici područja Splita, drugog po veličini grada u državi i prvog po prometnom opterećenju, kojem je Dalmatina došla (samo) u Dugopolje, jer čvor Vučevica, realno govoreći, još dugo će biti vrlo lokalnog značaja, čak i kada se izgradi tunel kroz Kozjak koji će bez mosta preko Kaštelanskog zaljeva biti polurješenje.
Naime, na čvoru Šibenik-Podi puštena je u pogon rasvjeta i opskrba elktričnom energijom. Radovi se bliže kraju, a planirani završetak je krajem travnja.
U sklopu novog čvora vrijednog 5,7 milijuna eura gradi se spojna cesta, četiri pristupne "rampe", priključak za gospodarsku zonu, tri kružna raskrižja s priključcima, dva platoa cestarinskog prolaza te proširenja kolnika za formiranje trakova za ubrzanje i usporavanje.
O izgradnji čvora Šibenik- Podi ovako smo pisali u prosincu prošle godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....