Od ovog petka, 15. studenoga za sva vozila će se zatvoriti tunel Marjan, a promet će se odvijati zaobilazno, oko Marjana, a zapravo kroz šumu.
Radovi u tunelu će trajati mjesec dana, u pitanju je sanacija rasvjete, a u međuvremenu su na sanaciji asfalta na alternativnom pravcu krenuli radnici i mehanizacija Cestara...
Tako su u srijedu krpali rupe i neravnine na dionici od južnog izlaza iz tunela (od kuće Ferić prema zapadu, prema punti Marjana) na zapad, mi smo ih zatekli ispred Galerije Meštrović. "Zapasali" su dosta dug komad ceste, regulira se promet semaforima, a radnici i mehanizacija se prilično dobro snalazi u tom, donekle, metežu.
Čini nam se doduše kako su za sanaciju izabrali poneke dijelove prometnice koje možda još nisu bile za otpis, čini nam se kako na drugim mjestima po cijeloj trasi (da ne govorimo o ostatku Splita) ima i značajnijih oštećenja. No dobro, vjerojatno te udarne rupe i uzdužne pukotine asfalta zahtijevaju konkretniju obnovu, ne ovaj površinski "lifting". Dobro će uostalom doći te neravnine jer kada cijeli promet krene preko dva šetališta, onog Ivana Meštrovića i Marina Tartaglie, ti prirodno nastali uspornici regulirat će vozače željne pretjerane brzine...
Kozmetički zahvati na trasi uostalom trebaju završiti do petka. Kako su najavili iz Banovine, "na alternativnoj trasi prometovanja postavit će se privremena prometna signalizacija, a postojeća signalizacija, stalna i privremena na lokaciji Meštrovićevo šetalište - Bambina glavica, bit će dopunjena i popravljena".
Koliko će uopće dionica ceste preko Bambine glavice strukturno (ali i od posve stvarne opasnosti od masivnih odrona) izdržati količinu prometa koja inače prolazi kroz tunel, to je pitanje za kladioničare. Kažu istina iz gradske uprave kako će "ophodarska služba tvrtke Cestar d.o.o. obilaziti trasu oko Marjana minimalno tri puta dnevno i, po potrebi, češće, kako bi izvršila potrebne korekcije na privremenoj signalizaciji".
Srećom, nije ljeto i nismo u Trogiru pa se nadajmo da će radovi u tunelu završiti u roku te da se u prometu oko Marjana neće stvarati veće gužve, da će sve završiti bez ozbiljnijih problema.
Iz Cestara su nam potvrdili kako su na terenu da makar malo "upristoje" cestu, da izdrži mjesec dana pojačanog prometa. Osim rupa na cesti, na sjevernom dijelu trase koja prolazi od Bena do Spinuta su formirali krošnje stabala kako bi mogli prolaziti gradski autobusi. Kažu nam i kako će stanje na prometnici pratiti posebnom pažnjom jer u posljednja dva desetljeća nije ovoliko dugo trajalo servisiranje tunela...