StoryEditorOCM
OtociKONFERENCIJA

U korona-krizi pokazao se značaj institucija kao što je HBOR, a za financiranje ruralnog razvoja na raspolaganju su i EU fondovi

23. listopada 2020. - 17:11

Povezivanje tradicionalnih vrijednosti, navika i načina rada s novim medijskim digitalnim vještinama i znanjima, koja su nam prijeko potrebne u današnjem načinu rada, čini mi se kao jedan dobar izazov za marketinšku industriju, kazala je Marija Madiraca, vlasnica marketinške agencije Konekting Stars govoreći o digitalnoj promociji pametnih sela.

Pri tom je naglasila kako je sukus svega iskorištavanje postojećih i novih tehnologija i društvenih inovacija radi dodavanja vrijednosti sustavu života građana u ruralnim područjima.

Madiraca je govorila na konferenciji “Pametna sela - Digitalna transformacija” koja se održava u hotelu Park u Hvaru u organizaciji Poduzetničkog centra Scala iz Splita, a u okviru Poziva za provedbu aktivnosti Nacionalne ruralne mreže.

Drugog dana...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 03:35