Radovi na omiškoj obilaznici završeni su, no na njezino otvaranje, kao što je i red, morat ćemo još malo pričekati. Koliko točno, ne zna se, u Hrvatskim cestama čekaju signal iz Banskih dvora da im jave kad je premijer slobodan.
Šalimo se, naravno. Stvar nije toliko trivijalna koliko bi neuk čovjek mogao pomisliti. Otvaranje omiške obilaznice, odnosno ovog njezina krnjeg dijela, dugog 3700 metara, koji će obilaznica postati tek kada čitav potez brze ceste prema Splitu bude gotov, a to znači dogodine, kako jednom reče poznati šaljivdžija Oleg Butković, u slobodno vrijeme ministar mora, prometa i infrastrukture, nema nikakve veze s nadolazećim parlamentarnim izborima i željom vladajućeg HDZ-a da taj čin predstavi kao trijumf ne samo svoje volje, nego i znanja.
Tehnički pregled
"Radovi su završeni krajem veljače. Što se tiče tehničkog pregleda, moramo provesti četiri faze s četiri građevinske dozvole. Dakle, riječ je o više tehničkih pregleda koji podrazumijevaju pregled dokumentacije i izvedenih radova. Planiramo da će oni biti izvršeni tijekom ožujka ove godine. Nakon ishođenja uporabnih dozvola promet će biti pušten", stoji u dopisu koji smo dobili iz Hrvatskih cesta.
Kad smo ih, predstavljajući se kao glas nestrpljive javnosti, posljednji put bili upitali kad će otvaranje obilaznice, a bilo je to prije jedva mjesec dana, odgovorili su nam da otvaranje samo što nije, odnosno da će biti ili koncem veljače ili početkom ožujka.
Ili ili. Aprililili.
Opet se šalimo. Ozbiljne su stvari posrijedi. Tehnički pregledi. Za koje se nije prije znalo. Iskrsnuli su poput sante leda ispred Titanica.
A u Hrvatskim cestama su ipak dovoljno oprezni da ne dopuste havariju. Da, recimo, most bez burobrana pokušaju otvoriti na buri. Jer, novi most preko Cetine, dug 157 metara, najvažniji je dio omiške obilaznice. Pa su otvaranje, pravit ćemo se da to nikad prije nismo napisali, prebacili nekoliko tjedana dublje u proljeće.
Kad smo, uostalom, mogli čekati dosad, možemo još malo. Ionako je cijela ova obilaznica, i most i tuneli, komada tri, a sve za cca 70 milijuna eura, građena zbog turista. Da nam se oni, kako rekoše u Zagrebu, ljeti ne gužvaju. Da u miru Božjem do Splita idu preko Tugara i Srinjina. Preko 50 ležećih policajaca.
Ispali su budale
Svečana kolona iz metropole ionako tuda neće proći. Njima će se drugi puti pripraviti. Bit će lijep i sunčan dan, a oni će biti nasmijani. I nikoga neće biti da ih pita zašto ste otvaranje obilaznice, čak i ovako nikakve, a svakako nepotrebne, odgađali više od godinu dana i hoće li itko za to odgovarati. I zašto ste novinare pravili budalama. Jer, da, mi smo ti koji su ispali budale objavljujući uvijek i iznova vaše laži o otvaranju obilaznice koja će biti, evo, samo što nije.
Pisali smo - da sad ne idemo daleko u prošlost, jer uistinu nema smisla vraćati se u doba obećanja pretposljednjeg velikog HDZ-ova cara - da će obilaznica biti otvorena do ljeta 2023. godine, pa da će, pardon, nismo stigli, otvaranje biti odmah iza ljeta, pa, opet pardon, najesen, pa na zimu, prije Božića, pa u siječnju, pa koncem veljače, pa početkom ožujka, pa sad ne pišemo ništa, jer je i Ljubi iz Siska jasno da će se otvaranje dogoditi pred parlamentarne izbore.
Slučajno se tako namjestilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....