StoryEditorOCM
ŽupanijaNovi projekt županijske Turističke zajednice

Šibenčani žele standardizirati i brendirati svoja seljačka domaćinstva

Piše Šibenski.hr
11. srpnja 2017. - 15:28

Specifičnost proizvoda i usluga, tradicionalan pristup organizaciji usluga, poštivanje ambijentalnih vrijednosti, tradicijsko graditeljstvo za potrebe turizma, prepoznatljivost proizvoda i marketinška diverzifikacija seoskih domaćinstava, polazišta su za standardizaciju i certifikaciju ruralnog turizma, istaknuto je u utorak na predstavljanju projekta labellinga agroturizma Šibensko-kninske županije.

Riječ je o novom projektu Turističke zajednice Šibensko-kninske županije, kojeg provodi Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj-Klub članova Selo, a partneri su TZ grada Knina, lokalne turističke zajednice s područja ove županije i HF Eko Etno Grupa. Od ukupno 500 registriranih domaćinstava u Hrvatskoj, na području Šibenika nalazi se 24, dok se na području Knin-Drniš nalazi 18 turističkih seljačkih gospodarstava. 

„Cilj labellinga je još kvalitetnije uvođenje raznih usluga na domaćinstvima, ali i detaljno informiranje turista o tome što mogu očekivati na odmoru u ruralnom prostoru Šibensko-kninske županije. Na taj način, vlasnik seljačkog turističkog gospodarstva ima dodatni motiv za povećanje usluge na svom domaćinstvu, a s druge strane turist može pratiti i uspoređivati ponudu na takvim gospodarstvima“, kazala je Dijana Katica, predsjednica Hrvatske udruge za turizam i ruralni razvoj-Klub članova Selo.
 
Standardizacija se provodi po općim standardima koje je propisala Europska federacija ruralnog turizma (EUROGITES). Uz njih, postoje i obvezni standardi koje svako takvo domaćinstvo mora posjedovati, a njima se propisuju minimalni uvjeti za smještaj i usluge. Osim toga, uvedeni su i dodatni standardi koji se odnose na tipičnost i karakterističnost svih tipova domaćinstava na kojima se pružaju turističke usluge.
 
Govoreći o standardizaciji seljačkih turističkih objekata na području Šibensko-kninske županije, Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice te županije je istaknula kako je, prije svega, važno brendiranje i promocija takvih tipova objekata. Dodala je kako od toga imaju svi koristi – od lokalne zajednice, preko ponuđača ugostiteljsko-turističkih usluga, samih turista, pa do nacionalne razine, jer se na taj način poboljšava imidž i kvaliteta usluge Hrvatske kao turističke zemlje.
 
„Slijedom razvojne strategije, akcijskog plana provedbe razvojne strategije te master plana Šibensko-kninske županije, prije godinu dana pokrenuli smo projekt  „Like Home“ u okviru kojeg je do sada kategorizirano 88 objekata u obiteljskom smještaju, a slijedi podbrendiranje oznakama city, rural bike te posebice luxury. Iznimno me veseli što pokrećemo sličan projekt na području agroturizma u kojem leži golem potencijal i vrijednost Šibensko-kninske županije. Riječ je o detaljnoj klasifikaciji i standardizaciji prilagođenoj našoj destinaciji koja će kvalitetnije integrirati usluge. Osim brendiranja i promocije, ovim projektom se uvažavaju i ističu specifičnosti destinacijskog proizvoda“, naglasila je Željana Šikić.
 

22. studeni 2024 20:16