StoryEditorOCM
ŠibenikIŽBENIKA

Zdravko Pilić: ‘Ivan Rajić i šibenski SDP dosad su pokazali nepogrešiv talent za pogrešna rješenja‘

Piše Zdravko Pilić
24. prosinca 2022. - 10:44

Sjećate li se reklame Štramac – Madrac, s Radio – Splita, u kojoj su se dva lika gromovito nadvikivala oko toga je li Štramac ili je Madrac, pri čemu su od argumenata imali samo svoje decibele. Tko jače vikne, taj je u pravu!

E, tko je to čuo, taj zna sve i o najnovijoj buri koja je izbila u šibenskoj javnosti oko toga hoće li se na ulazu u Zaton graditi križanje ili kružni tok. Odnosno – rotor.

Dževa je na društvenim mrežama, krenula praktički istog onog trena nakon što se šibenski dogradonačelnik Danijel Mileta pohvalio na fejsu kako je ostao samo korak do javnog natječaja za izvođača radova za rekonstrukciju raskrižja za Zaton i Raslinu, na magistrali kod hotela Panorama.

Zasulo ga je i slijeva i zdesna. Borisa Dukića, predsjednik MO Zatona, to što je član vladajuće većine u Šibeniku, nije spriječilo da javno iskaže svoje nezadovoljstvo i upita Miletu – ‘A di su semafori?! Zašto se kod nas ne mogu staviti, a kod Plodina ne mogu? Ili ne daj Bože kružni tok?‘ Drugi ne bi semafore, niti čuti, nego samo kružni tok.

Križanje je napao i SDP-ovac Ivan Rajić, iz Rasline, koji je kazao kako idejno rješenje novog križanja nije dobro. Zašto se tamo ne napravi rotor kakvih već ima na magistrali, pitao je Ivan Rajić u Gradskom vijeću grada Šibenika.

Rotor, rotor, oćemo rotor! - samo što nisu krenule demonstracije, a ima već i inicijativa da se prema Hrvatskim cestama krene s peticijom tipa – ‘Ako nećete (g)raditi rotor, nemojte radit ništa!‘

Zato ja koristim ovu prigodu da napišem Hrvatskim cestama – ‘Radite što hoćete, samo bih vas molio da napravite sve suprotno od onog što predlaže gospodin Ivan Rajić.

Naime, on i njegova stranka, šibenski SDP, dosad su pokazali nepogrešiv talent za pogrešna rješenja. Oni su, kad se Županijska uprava za ceste u Šibeniku zalagala za izgradnju semaforiziranog križanja kod Plavog nebodera, na križanju Bosanske i Stjepana Radića, skoro digli demonstracije da se gradi turbo rotor.

Tvrdeći da će se tamo dogoditi kaos i čudo od gužve, repovi i čepovi će biti do Ražina, ako se bude gradilo križanje. Naravno, na kraju se sagradilo višestruko jeftinije i prostorno puno manje križanje, koje sasvim korektno funkcionira, bez kaosa, čepova i repova i dan danas.

No, bitno je biti protiv! Jer, kada je ista ta Županijska uprava za ceste krenula (g)raditi kružni tok u Rokićima, onda se, za utuk HDZ-ovcima, počelo voditi računa o prostoru, veličini i jeftinoći, svemu onom što je bilo nebitno kod križanja Bosanske i Stjepana Radića. Uništava se zadnja borova šuma, ekološki štetno, predimenzionirano, kao za Las Vegas ili San Francisko, zagušit ćete cijeli grad, dovest ćete u njega pet tisuća vozila, preskupo. A grad za njega nije dao ni kune, isfinancirale su ga Hrvatske ceste, kao što će isfincirati i ovo za Zaton i Raslinu. I kao što su isfinancirale rotor na Meterizama protiv kojeg je SDP vodio pravi rat da se ne izgradi.

Dušebrižnici su tvrdili da će gore biti mrtvih više nego u Bejrutu – tada još nije bio aktualan Bahmut - a SDP-ov gradonačelnik dr. Županović čak je pismeno upozoravao ŽUC-a da ne bi slučajno počeo s radovima samo na temelju lokacijske dozvole, bez potvrde glavnog projekta kojim će se definirati način uređenja zelenih površina i pokosa. Naravno, sada se pokazalo da je rotor sjajna stvar – a kako i ne bi bio kad su ga projektirali stručnjaci, koje se tada pokušavalo difamirati time što su Zadrani, – pa su rotori nakon toga izgrađeni i kod Pirovca, na Kapeli kod Tisnog, pa čak i kod Bratiškovaca i na vrh vrle Dubravica prema Rupama.

Sad svi hoće rotore, pa čak evo i Ivan Rajić i SDP. Što mene, iskreno, čini malo skeptičnim prema njima. Ne općenito, nego samo na mjestima na kojima ih oni predlože.

26. travanj 2024 01:30