StoryEditorOCM
ŠibenikUzlazna putanja

Napokon stali na ‘zdrave noge‘: šibenska ‘Vinoplod-Vinarija‘ nije bolje mogla ući u novu poslovnu godinu

Piše šibenski.hr
12. siječnja 2022. - 08:30

Šibenska tvrtka za proizvodnju alkoholnih pića "Vinoplod-Vinarija" nije bolje mogla ući u novu poslovnu godinu. Nakon brojnih poteškoća u poslovanju, napokon staje na "zdrave noge". Naime, ispunjene su sve obveze iz predstečajnog ugovora i prije zakonskoga roka, piše HTV

To znači nastavak pozitivnog poslovanja i daljnja ulaganja. To što je Badel 1862 prije 2 godine postao većinski vlasnik šibenske tvrtke - pokazalo se kao dobar poslovni potez. 'Izvuklo' je to Vinoplod iz dugogodišnjih problema te dalo sigurnost i lokalnim vinogradarima, dobavljačima sirovine i radnicima.

Lijepe se vrijedno markice za izvoz - tek nakratko strojeve zamjenjuju radnici. Gospođa Ojdana Gojanović ima najdulji staž u tvrtki, tu je više od 40 godina. Svega je bilo, kaže - i padova i uspona.

Redizajniranje proizvoda i rast prodaje

No, posljednje dvije godine poslovanje kreće uzlaznom putanjom. Točka na i: i prije isteka zakonskog trogodišnjeg roka, ispunjene su predstečajne obveze.

- To nam je jako bitno jer je to pokazatelj da je firma dovoljno stabilna, da to može napraviti. Također, omogućava nam da se fokusiramo na daljnji razvoj firme, ulaganja u prodaju, marketing i proizvodnju, kaže predsjednik Uprave Krešimir Lokas.

image
Marija Filipi
Nikša Stipaničev/Cropix

Otvoren je time i put za apliciranje na europske fondove, a neizvjesni dani za radnike su prošlost. Rast prodaje, otvaranje nove kušaonice, a sada i riješene predstečajne obveze, vjetar su u leđa tvrtki koja zapošljava 40-ak radnika.

Kušaonica kao odlična poslovna odluka

- Puno je jednostavnije raditi. Fokus je daljni razvoj i rast prodaje i završetak redizajna naš proizvoda do kraja. Fokus je na domaća i izvozna tržišta, sa svim našim brendovima, kao i daljnji razvoj kušaonice, dodaje Lokas.

Upravo se ona pokazala kao odlična poslovna odluka. Jer dogovorena suradnja s turističkim agencijama prošle je sezone premašila sva očekivanja - kroz obilazak pogona ispričaju se zanimljivosti o povijesti tvrtke i šibenskim vinskim sortama.

Turistička tura, kaže stručna suradnica u marketingu Marija Filipi - završava kušanjem svih proizvoda. Gosti kušaju nešto autohtono, ništa strano im se ne nudi, tako da je priča potpuno zanimljiva.

Pa uz to što "Vinarija " sada ispisuje pozitivnu priču, obogaćena je i šibenska turistička ponuda, javlja HTV

28. travanj 2024 16:42