StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetNovi turistički spot

Ljepote Hrvatske promoviraju i Šibenčani: Maksim Mrvica i Dario Šarić, honorare dali u humanitarne svrhe

Piše Ružica MIKAČIĆ Screenshot
8. studenog 2017. - 11:23


Simpatično, vedro i prepoznatljivo hrvatsko – tako su novi promidžbeni film hrvatskog turizma, koji je u utorak službeno promoviran na Svjetskom sajmu turizma WTM u Londonu, komentirali okupljeni brojni britanski novinari i poslovni partneri našeg turizma iz cijelog svijeta. Na toj najvećoj svjetskoj pozornici turističke ponude za iduću godinu, gdje se oko 50 tisuća profesionalaca susreće s partnerima i dogovara poslove za iduću sezonu, novi hrvatski spot primljen je sa simpatijama, a odatle kreće u svijet prema potencijalnim gostima.

Više od 200 uzvanika na štandu HTZ-a u Londonu odazvalo se na poziv Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma kako bi vidjeli i čuli što Hrvatska, kao jedna od zemalja sa stalno rastućom popularnošću u turizmu, želi poručiti svojim gostima. A imali su što i vidjeti: kroz Hrvatsku ih vode i o njoj govore najpoznatiji svjetski sportaši, glazbenici i umjetnici iz Lijepe naše. U promotivnom filmu koji traje tri minute, svojevrsni domaćin je tenisač Marin Čilić, a zatim se Hrvatskom šetaju i o njoj uz sliku govore Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dario Šarić, Zrinka Cvitešić, Maksim Mrvica i 2Cellos.



Tako Čilić poziva goste u Dubrovnik, na mjesto gdje se on zaljubio, Šarić igra košarku u Šibeniku, Mandžukić jaše konje Slavonijom, Mrvica sjedi na Morskim orguljama u Zadru, 2Cellos u pulskoj Areni, Split blješti pod Ultra zabavom... Redaju se prizori prirodnih i kulturnih ljepota, od Zlatnog rata, preko Kornata i Plitvica, Zagreba do Slavonije.

– Željeli smo ovim spotom povezati sve ono po čemu smo prepoznati u svijetu, uspješnim ljudima i nacionalnom bogatstvu. Produkciju je napravila međunarodna kuća BBDO, a spot ima nekoliko jezičnih mutacija. Godina 2018. je u svijetu u znaku najvećih sportskih nadmetanja pa će se sadržajno lijepo uklopiti u sve to – kazao nam je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
A da okupljanje tako velikog broja istinskih zvijezda radi snimanja filma nije bio težak posao, pokazalo se čim su zvijezde bile pozvane. Redom su se odazivali i sa zadovoljstvom odradili svatko svoju "rolu".

– Kada sam Čiliću kazala o čemu se radi, spremno mi je odgovorio da će za Hrvatsku sve napraviti. Morao je radi snimanja doći u pet sati ujutro na Stradun i po nesnosnoj vrućini se snimalo sedam sati, ali nije se bunio. I još je on sam nazvao Mandžukića i zamolio ga da snima, pa su dalje svi zvali jedni druge i dobili smo vrhunske svjetske zvijezde koje su s puno srca sve to napravile. Dario Šarić je snimao u zoru na Veliku Gospu jer je samo tada bio slobodan – pojašnjava Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma koja je koordinirala cijeli posao.



Ne samo da su zvijezde promovirale svoju zemlju, glumile, igrale nogomet, tenis i košarku u filmu, jele, pile, jahale, vozile bicikl, nego su honorar od pola milijuna kuna dale u humanitarne svrhe udrugama koje skrbe za bolesnu djecu. Inače, spot je jedan od najjeftinijih ikada snimljen za HTZ i za njega je ukupno potrošeno oko 700 tisuća kuna, šest puta manje nego za neke slične prijašnje uratke.

Poznate zvijezde koje govore o svojoj zemlji u spotu i pozivaju goste da dođu na ta mjesta, govorili su svojim nesavršenim engleskim kako bi priča bila autentična, kažu autori, ističući kako, osim ljepota Hrvatske, gledatelji mogu vidjeti i čime se sve mogu baviti, što jesti i piti, kako biti aktivan...

Na samom završetku trominutne priče o Hrvatskoj kroz usta njezinih svjetski uspješnih građana, Čilić poručuje svima kako "moraju doći ovdje i napuniti dušu". Sudeći po prvim reakcijama stranaca na promociji u Londonu, tako će i biti.
 

22. studeni 2024 03:03