Iako je mađarska OTP banka još u svibnju ove godine stekla stopostotni udio u Splitskoj banci, konačno spajanje ovih dviju velikih banaka dogodit će se za desetak dana, točnije 1. prosinca.
Da se veliko pripajanje bliži finalu svjedoče i nove boje i oznake na bankomatima i poslovnicama, koje su redom pozelenjele u tipičnoj OTP boji. Iako se o ovom velikom "braku" već mjesecima govori, a obje banke tvrde da o tome redovito informiraju i svoje klijente, naši čitatelji (među koja je velik broj klijenata ovih novčarskih kuća, a naročito Splitske banke, op. a.) ipak imaju još puno nedoumica oko toga. Posebno ih, međutim, brine najava da početkom prosinca zbog pripajanja neće raditi poslovnice banke.
Bezbolna tranzicija
No Silvija Bareša, direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, ističe da njihovi klijenti nemaju razloga za brigu, te da poslovnice praktički neće raditi samo dva radna dana zbog pripajanja. Tvrdi i da su poduzeli sve moguće da ova tranzicija prođe što "bezbolnije" za mnogobrojne korisnike njihovih usluga.
Konkretno, u razdoblju od petka 30. studenoga od 14 sati pa do utorka 4. prosinca, sadašnje poslovnice Splitske banke bit će zatvorene za rad s klijentima. Također, poslovnice OTP banke bit će zatvorene od subote, 1. prosinca, do utorka, 4. prosinca, kada nastavljaju sa svojim uobičajenim radom. U istom ovom razdoblju klijenti neće moći obavljati transakcije preko telefonskog, internetskog i mobilnog bankarstva.
- Dakle, sadašnje poslovnice Splitske banke neće raditi dva dana, a u petak, 30. studenoga, rade skraćeno. Poslovnice OTP banke također neće raditi dva dana, ali u petak, 30. studenog, rade puno radno vrijeme. Sve kartice obje banke će se moći koristiti za vrijeme cijelog tog perioda, a podizanje gotovine debitnim karticama je omogućeno na svim bankomatima na području Hrvatske bez ikakve naknade - pojašnjava Silvija Bareša.
Svjesni su, tvrdi ona, da njihovi klijenti tijekom tog vikenda neće biti u mogućnosti uživati uobičajenu razinu usluge, ali vjeruju da će dodatnim pogodnostima i unaprijed odaslanim obavijestima različitim komunikacijskim kanalima umanjiti bilo kakve moguće neugodnosti.
- Radi se o najvećoj integraciji dviju banaka ikada provedenoj u Hrvatskoj i u pitanju je jako opsežan proces koji iziskuje korištenje različitih resursa. Rezultat će biti formiranje četvrte banke na području Hrvatske, koja će imati svoje sjedište u Dalmaciji, te dominantni položaj na cijeloj obali i prisutnost u svim regijama Hrvatske, s više od 11 posto tržišnog udjela - ističe naša sugovornica.
Prvi vikend u prosincu
Bareša navodi da su početkom ovoga tjedna počeli s detaljnim informiranjem svih klijenata Splitske i OTP banke o radu za vrijeme finalnog procesa pripajanja Splitske OTP banci, zakazanog za prvi vikend u prosincu.
- Tijekom proteklog perioda svim našim klijentima smo pisanim putem dostavili informacije o svim proizvodima banke i eventualnim promjenama koje se tiču njih osobno. Informacija je dostupna ili će uskoro biti na internetskoj stranici Splitske i OTP banke, na društvenim mrežama OTP i Splitske banke, na svim poslovnicama obje banke u obliku plakata, u oglasima koji će biti objavljeni upravo u Slobodnoj Dalmaciji kao najčitanijim dnevnim novinama u Dalmaciji, kao domicilnoj regiji obje banke, na radiju, te na portalima - napominje direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, koja će ubuduće isti taj posao raditi u ime cijele OTP banke.
Kad se početkom prosinca to veliko spajanje dviju banaka, Splitske i OTP-a dogodi, nastat će četvrta po veličini banka u Hrvatskoj, koja će imati više od 130 poslovnica, 400 bankomata te više od pola milijuna aktivnih klijenata
Molimo cijenjene klijente Splitske i OTP banke za strpljenje i još jednom zahvaljujemo na njihovom razumijevanju. Što se tiče bilo kakvih dodatnih informacija koje bi im mogle zatrebati izvan svih ovih odaslanih raspoloživim komunikacijskim kanalima, molimo ih da nazovu naš kontakt centar koji im stoji na
raspolaganju ili posjete svoju poslovnicu.
Za vrijeme integracijskog vikenda kontakt centar će svaki dan, uključujući i nedjelju, biti na raspolaganju svim našim klijentima od 8 do 22 sata - ističe Silvija Bareša, te upućuje korisnike Splitske banke da im se za sve dodatne informacije obrate na besplatni info telefon 0800 210 021 ili mailom na info@splitskabanka.hr, dok su klijentima OTP banke dodatna pojašnjenja dostupna na info telefon 072 201 555 ili na mail adresu info@otpbanka.hr.
Pitali smo i hoće li klijenti Splitske banke moći koristiti i nadalje iste kartice dok im ne istekne rok valjanosti, bez obzira što na njima piše da su izdane od te novčarske kuće.
- Nije problem u imenu Splitske banke na karticama, nego obilježjima Societe Generale grupe koje smo dužni promijeniti najkasnije do kraja prvog kvartala 2019. godine, sukladno ugovoru s SG grupom.
Dakle, svi klijenti kojima takve kartice ne ističu do 31. ožujka 2019. bit će obaviješteni o promjeni kartice i istu će primiti na kućnu adresu, sukladno uobičajenoj proceduri reizdavanja kartice. Dodatno, zbog promjene IBAN-a banke u zakonskoj smo obvezi promijeniti sve debitne kartice sa starim IBAN-om tijekom 2019. godine. Ostale kartice ostaju u korištenju do njihova isteka.
Također, koristimo priliku naglasiti da će se sve reizdane kartice nakon 1. prosinca 2018. godine dodatno moći aktivirati, osim preko kontakt centra i poslovnica, i na svim bankomatima buduće integrirane OTP banke - pojašnjava Silvija Bareša.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....