StoryEditorOCM
Promo: najljepši poklon

Ovako to izgleda kad se baka vrati na posao: pogledajte kako su umirovljenici postali božićni pomagači i oduševili sve

Piše Sara Šarić
16. prosinca 2024. - 11:00

Božić je vrijeme kada se toplina dijeli, a srca otvaraju. U ovo doba godine dobro je podsjetiti se da nisu darovi pod borom ono najvažnije, već male geste kojima možemo uljepšati dan nekome oko sebe. Osmijeh, riječ podrške ili sitna pomoć – sve to može nekome značiti cijeli svijet. Upravo takva djela pretvaraju blagdane u posebno razdoblje koje nas podsjeća na to koliko je lijepo kad pomažemo jedni drugima.

U Hrvatskom Telekomu ove su blagdane odlučili ispuniti upravo takvim ozračjem, pokrenuvši jedinstveni projekt "Božićni menadžeri dobrodošlice", koji spaja generacije i donosi radost korisnicima. Priča o tome kako su umirovljenici postali božićni pomagači najbolje pokazuje koliko male geste zaista čine razliku.

Cilj je bio spojiti iskustvo i mladost, a umirovljenicima pružiti priliku da, makar nakratko, postanu dio HT-ova tima u T-Centrima diljem Hrvatske, vide gdje to i što to njihova djeca rade, doprinesu blagdanskom raspoloženju korisnika i zaposlenika te pritom i zarade.

Projekt je izazvao oduševljenje diljem zemlje, a ulogu božićnih pomagača prihvatili su roditelji, bake i djedovi zaposlenika HT-a, unoseći toplinu, mudrost i duh zajedništva. Među njima je bila i Stana Perak, 69-godišnja Šibenčanka koja je svojom srdačnošću osvojila i korisnike i kolege.

Kad se baka vrati na posao...

Stanina priča započela je sasvim spontano. Njezin sin Dalibor, zaposlenik HT-a, nominirao ju je za sudjelovanje u projektu, smatrajući da će se odlično snaći u toj ulozi.

– Mama je svoj staž provela kao prodavačica i ima veliko iskustvo i vještine u pristupu ljudima, a kako inače sve svoje račune samostalno plaća na HT platomatima, pomislio sam da je idealan kandidat za božićnog pomagača. A i smatrao sam da bi joj godila mala promjena umirovljeničkog ritma – objašnjava Dalibor, čiju je ideju mama Stana rado prihvatila.

– Bila sam jako zadovoljna, veselilo me što mi je pružena prilika za jedno novo iskustvo i da kroz rad u T-Centru mogu pomoći korisnicima, pogotovo mojim umirovljenicima – iskreno će Stana.

Toplina koja osvaja

Tijekom nekoliko tjedana Stana je radila četiri sata dnevno u jutarnjoj smjeni, dočekujući korisnike s osmijehom i srdačnim pozdravima. Korisnicima je pomagala pri plaćanju računa ili kupnji bonova na platomatima, ali njezin pravi doprinos bio je daleko veći od tehničke pomoći.

– Veseli me što bismo pri tome malo i popričali i uzajamno si uljepšali dan – govori nam.

Srdačnost naše božićne menadžerice nije prošla nezapaženo. T-Centar u Šibeniku odisao je toplinom i zajedništvom, a kolege su je primili kao svoju. Jedan od ključnih aspekata ovog projekta bila je međusobna podrška i suradnja, a Stana se nije ustručavala pohvaliti kolege iz T-Centra...

– Oduševljena sam koliko me ekipa T-Centra srdačno primila i kako su mi ljubazno i strpljivo objasnili rad na platomatu. Od prvog trena osjećala sam se kao da se odavno poznajemo i svi su mi pomogli da se osjećam ugodno – objašnjava Stana.

Generacijska suradnja u punom sjaju

Šibenski T-Centar, doznajemo, odlikuje se posebnom energijom...

– Sve su to mladi ljudi, pomažu si međusobno i atmosfera je radna i vesela – pojašnjava božićna menadžerica. Dok su jedni učili iz njezina iskustva i strpljivosti, drugi su je osvajali svojom energijom i spremnošću na suradnju. No, Stana nije samo osvojila kolege – i korisnici su je obožavali. Starijim korisnicima, kojima ponekad nije lako snaći se s platomatom, bila je neizmjerna pomoć. A evo još jednog primjera kako tople riječi zlata vrijede...

– Simpatične su mi bile i reakcije korisnika kojima pomoć nije bila potrebna, ali su mi ponudili da to ja odradim. Hvala im na tome – dodaje.

No, to nije bio samo posao... Stanin sin Dalibor svakog je dana uživao u njezinim pričama o dogodovštinama s korisnicima i kolegama.

– Vidjelo se da je zadovoljna. Nakon svakog radnog dana s veseljem bi mi prepričala poneku situaciju toga dana – govori nam.

Promjena koja godi

Za Stanu, ovo iskustvo bilo je pravo osvježenje u mirovini. Najviše ju je ispunjavalo, otkriva nam, to što je mogla pomoći drugima, pogotovo u ovom blagdanskom razdoblju. Uz to, bilo je lijepo unijeti malo promjene u umirovljeničke dane...

Tijekom nekoliko tjedana rada Stana je naučila i koliko je posao zaposlenika T-Centra zanimljiv, ali i zahtjevan.

– Ulažu mnogo energije i znanja kako bi svakom korisniku riješili njegov zahtjev. Moja zaduženja nisu bila toliko zahtjevna i rado bih ponovo sudjelovala u ovakvom ili sličnom projektu koji nam omogućuje da u skladu s našim godinama i sposobnostima budemo korisni – kaže nam.

Božićna čarolija u punom smislu

Projekt "Božićni menadžeri dobrodošlice" pokazao je kako generacijska suradnja može donijeti čaroliju blagdana u svakodnevicu. Stana Perak i svi ostali umirovljenici koji su bili božićni menadžeri dobrodošlice diljem Hrvatske unijeli su neprocjenjivu toplinu i iskustvo u T-Centre, dok su korisnicima i kolegama uljepšali dane.

– Projekt „Božićni menadžer dobrodošlice” bio je pun pogodak. Suradnja s našom Božićnom menadžericom gospođom Stanom bilo je izuzetno pozitivno iskustvo za nas u T-Centru. Njezin entuzijazam, strpljenje i predanost pridonijeli su stvaranju prijateljske, blagdanske atmosfere. Ovaj projekt ne samo da je pomogao umirovljenici da se aktivno uključi u radnu sredinu, već je sigurno i pridonio u zadovoljstvu naših korisnika – zaključuje Milan Karačić, voditelj T-Centra u Šibeniku.

Ova božićna priča nije samo priča o pomoći, već i o zajedništvu, osmijehu i jednostavnim trenucima koji nas podsjete da blagdani nisu samo darovi, već ljudi koji ih čine posebnima. A Stana Perak sa svojim osmijehom i vedrim duhom bila je pravi simbol te poruke.

– Preporučila bih svim umirovljenicima da se u ovakve akcije uključe jer lijepo je pomoći drugima, uljepšati sebi dan i poboljšati umirovljenički budžet – poručuje za kraj Šibenčanka.

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Slobodne Dalmacije i Hrvatskog Telekoma.

 

 

 

 

 

 

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 15:21